Aviseringar
Rensa alla

Hur ofta byter du mobil?


 Typ vartannat år, något sånt.


   
SvaraCitera

Jag byter så ofta som det behövs. Dvs när den gamla går sönder så pass mycket att den knappt går att använda längre. Har haft samma sedan drygt ett år tillbaka nu. Tyvärr börjar skärmen trilla av (den har lossnat högst uppe) så jag för tejpa skiten ^_^


   
SvaraCitera

När det börjar bli dags ungefär.
Med andra ord: när jag haft mobilen ett tag (gärna 2år och mer) och känner att det är dags för en ny och jag har råd med det.


   
SvaraCitera

När den gamla blivit otjänerlig


   
SvaraCitera

Jadu cirka två har jag väl en telefon.. Men nu blev det bara 1.5 år innan jag byte:) Kände suget efter S4:an haha! Så då får jag väl ha den två år till innan man köper något nytt.. Den gamla ska farsan nog få ärva om han vill annars så blir det en reserv telefon.


   
SvaraCitera

Galet sällan, vart fjärde år eller nåt.


   
SvaraCitera

Det stämmer, jag kör iPhone 4 (INTE 4S utan vanlig simpel 4)


   
SvaraCitera

ett par år brukar det ta innan jag känner att de slutar fylla sin funktion. känns det inte så har jag dem längre. går det snabbare så byter jag om jag har råd. har en nexus s nu, men gör majoriteten av mina mobilaktiviteter från min galaxy 7.7 ändå. hade nog inte överlevt med bara en nexus s.


   
SvaraCitera

byter när den går sönder 


   
SvaraCitera

Knegaren:
Det stämmer, jag kör iPhone 4 (INTE 4S utan vanlig simpel 4)

Dom är långlivade. Väldigt många som kör 4an fortfarande. En HTC hade nog redan varit död Galen


   
SvaraCitera

när mobilen går sönder, ca vart 2-3 år


   
SvaraCitera

När jag förstör dom, min nuvarande känns som den typen av tegelsten man kan backa över med släp ett par ggr utan att det märks så det blir nog ett tag till, tidigare telefoner har ofta inte hållt måttet, gått sönder efter några månader bara, en blev söndertrampad i en mosh pit.


   
SvaraCitera

Köper ny så fort jag har råd, vilket är var tredje år eller så Rodnar Förstör dem aldrig, min första telefon, någon Eriksson från slutet av 90-t eller början av 2000 eller när fan det var är fortfarande i funktion. Cool Men den e nog inte så nyttig, de sade ju förr att man fick strålning och skit utav dessa apparater.. 

2hxt5bl.jpg


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Brukar ha samma mobil i sisådär 4-5 år

.. skulle vilja skriva att jag köper en ny när den gamla går sönder, men jag hinner gå sönder innan mobilerna gör det Cool


   
SvaraCitera

När det behövs typ, vilket är nästan aldrig. Köpte min nuvarande för drygt fyra år sedan, eller något sånt.


   
SvaraCitera