Aviseringar
Rensa alla

hur ofta dricker ni alkohol?


Ämnesstartare

jag körde på 7 lördagar i rad ganska nyligen, känns rätt illa och sådär när man tänker på det, är det normalt i min ålder? 20............jag menar vad gör ni på helgerna ni som är ungkarlar/ungkvinnor och era kompisar inte gör annat än att dricka?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Typ 2 ggr i veckan, kan ju inte dricka på vardagar längre pga jobb 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

typ en gång i månaden. på helger gör jag skolarbete eller drönar. ibland sitter jag och tittar ut genom fönstret.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En gång i månaden ungefär.
Resten av tiden spenderar jag på att prokrastinera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aldrig.
Är för cool för att va dum.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ungefär 1 gång varann helg. Ibland kan det gå en månad utan att jag dricker. Beror på vad kompisar vill hitta på.


   
SvaraCitera
Exner

Några gånger i veckan.


   
SvaraCitera

Om katten själv får välja: Minst en kväll i veckan.


   
SvaraCitera

Vanligtvis 2-4 ggr i månaden


   
SvaraCitera
time
 time

Beror ju på hur man definierar "dricker". Menar du överhuvudtaget, eller bara när man faktiskt går och dricker sig berusad?

Det sistnämnda händer kanske en gång i månaden, men däremot händer det ibland att jag handlar med mig en burk cider eller tar ett glas vin på vardagarna, till maten eller bara för att chilla.

Cidergrejen hände dock mest när det fortfarande var beehagligt att sitta ute på balkongen och läsa.


   
SvaraCitera

Just nu 3 gånger i veckan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Aldrig.
Är för cool för att va dum.

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är alldeles för äkta för att dricka.

[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Typ 2 ggr i veckan, kan ju inte dricka på vardagar längre pga jobb 🙁

okej fast du är rätt stor kille och kan hantera det, jag dricker inte heller på vardagar nu när jag jobbar, men dricker mindre och mindre på helger och blir mindre och mindre glad

tlaltecuhtli:

typ en gång i månaden. på helger gör jag skolarbete eller drönar. ibland sitter jag och tittar ut genom fönstret.

känns som man inte har nåt annat val än att leva så numera

lazertits:

Resten av tiden spenderar jag på att prokrastinera.

eh...?

Knarko:

Är för cool för att va dum.

då tänker man ju bara på problem

Blanca:

Ungefär 1 gång varann helg. Ibland kan det gå en månad utan att jag dricker. Beror på vad kompisar vill hitta på.

kanske det man skulle eftersträva, dock inte haft vit månad på fyra år

Exner:

Några gånger i veckan.

får du några fler bieffekter än bakfylla?

Slumpartad:

Vanligtvis 2-4 ggr i månaden

typ så jag kört sista tiden, känns rätt värdelöst att man ska börja ta det lugnt när jag är i min prime

timeisrunningout:

Beror ju på hur man definierar "dricker". Menar du överhuvudtaget, eller bara när man faktiskt går och dricker sig berusad?

menar riktiga jävla dunderfyllor, jag undviker alkohol helt och hållet i onödan, dricker bara när jag ska ragga

Macktorsken:

Just nu 3 gånger i veckan.

och du är hur gammal?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Saviour:

då tänker man ju bara på problem

När man är nykter?


   
SvaraCitera