Aviseringar
Rensa alla

Hur ofta duschar du?


duschar varje eller varannan dag, har inget mönster de bara sker när de sker 


   
SvaraCitera

Varje dag under. Vardagarna och lördagar på Helgen. Om jag inte tränat på söndagen.


   
SvaraCitera

mrman: Blir inte huden torr om man duschar så ofta?

nej


   
SvaraCitera

superpojken: Varje dag

Nu har jag dock inte duschat sen i onsdags pga är sjuk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Agahnim: Nu har jag dock inte duschat sen i onsdags pga är sjuk.

Men att duscha gör ju allting bättre!


   
SvaraCitera

Duschar varje dag och håret varannan! Jag tycker att det är fräschast att duscha varje dag, bara min åsikt. 

 


   
SvaraCitera

superpojken:

Men att duscha gör ju allting bättre!

Hur skulle det göra det?


   
SvaraCitera

men shit vad ofta folk duschar, varje dag känns overkill om man inte svettas en del och luktar illa fort. kroppen har ju sin egen balans som rubbas om man hela tiden tvättar bort bra oljor, bakterier osv. oh well!


   
SvaraCitera
Paseo

duschar alltid direkt jag vaknat på morgonen, tvättar håret varannan kväll


   
SvaraCitera

Jo huden blir för torr om man duschar varje dag, och så sliter det i håret av att få vatten och schampo varje dag.


   
SvaraCitera
mynona

Inkluderar det hårtvätt, eller endast duschning av kroppen? Att duscha kroppen varje dag går bra, men har man massor av långt tjockt hår som tar timmar (så känns det) att reda ut finns det trevligare saker att göra med sin tid än att sitta och reda ut hårtestar. Kroppen har jag inget emot att duscha varje dag, men håret tvättar jag varannan dag. 


   
SvaraCitera

och ni som skriver "jag duschar varje dag!" tro inte att ni är fräscha för det? huden torkar ut o jätte dåligt för håret


   
SvaraCitera

Jag brukar duscha före varje jul. Vill känna mig fräsch när Tomten kommer.


   
SvaraCitera

honolulu:
men shit vad ofta folk duschar, varje dag känns overkill om man inte svettas en del och luktar illa fort. kroppen har ju sin egen balans som rubbas om man hela tiden tvättar bort bra oljor, bakterier osv. oh well!

Japp, så är det!


   
SvaraCitera

superpojken: Varje dag

med undantag för varannan när jag inte orkar 


   
SvaraCitera