Aviseringar
Rensa alla

hur ofta har ni sex?


Ämnesstartare

ni som har en pojk eller flickvän, hur ofta har ni sex? hur många gånger i veckan, hur många gånger om dagen osv?


   
Citera
Ämnesetiketter

När jag inte är torr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så ofta ja kan, 1-3 gånger per dag[y]


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera

24/7


   
SvaraCitera

24.0/7.0


   
SvaraCitera

Har distansförhållanden, så det varierar ju. Vissa veckor har jag inte något sex alls [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skryt-tråd u lucky bastards.

När jag hade pojkvän sågs vi bara i helgerna, så då blev det väl upp mot ca 7 ggr/dagen.


   
SvaraCitera

Beror på hur mycket man ses, ses man sällan tar man ju igen det när man väl ses, typ minst fem gånger per dag. Bor man ihop så blir det inte så mycket, men jag tror alltid jag lyckats få in åtminstone en snabbis varje dag. Men mer att man passar på när hon trippar runt hemma lite lättklädd på kvällen t.ex, så smyger man upp bakifrån och tar henne. Brukar vara enormt uppskattat... [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Typ 2 ggr i minuten ungefär


   
SvaraCitera

combat force trukker


   
SvaraCitera

Under sommaren har jag haft sex minst 1 gång varje gång jag träffat min flickvän. vi bor cirka 3 minuter med bil ifrån varandra så vi har ju träffats nästan varje dag förutom när man varit på festivaler och med kompisar.

men vi studerar på olika skolor runt stockholm och jag tränar varje dag efter skolan men vi ses Torsdag-Söndag när det är skola och har sex minst 1 gång varje dag


   
SvaraCitera

[mad]


   
SvaraCitera

500 ggr per dag eller tills sperman är slut


   
SvaraCitera

CloseToMe:

Skryt-tråd u lucky bastards.


   
SvaraCitera