Aviseringar
Rensa alla

Hur ofta och när duschar du?


Ämnesstartare

Tror att rubriken och pollen förklarar allt? 😉


   
Citera
Ämnesetiketter
Åtta

Mrflp:

En gång om dagen, MORGON (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Mrflp:

Annat (motivera) (Du röstade på detta alternativ)

När mitt hår (eller jag) känns smutsigt. Vad fan är grejen med folk som duschar dagligen? [confused]


   
SvaraCitera

På kvällarna eller då jag är och gymmar. Minst en gång om dagen blir det dusch iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

När mitt hår (eller jag) känns smutsigt. Vad fan är grejen med folk som duschar dagligen? [confused]

Man kanske anstränger sig mycket under dagen och kommer hem svetting och äcklig? 😉

Själv duschar jag varje dag på kvällen, har försökt börjat på morgonen istället men vill sova så mycket som möjligt. Mycket mer hygienvänligt att duscha på morgonen om man ligger och droppar under natten, men kanske inte så kul att gå och lägga sig luktandes heller (därav folk som duschar morgon och kväll, sällsynt från vad jag har hört dock). Eftersom att jag gymmar 3 gånger i veckan så måste jag endå duscha på kvällen när jag kommer hem, så då blir det att jag gör det på kvällen varje gång jag duschar istället.


   
SvaraCitera

mediakatt:

När mitt hår (eller jag) känns smutsigt. Vad fan är grejen med folk som duschar dagligen?

Det är ju fräscht. [smile]


   
SvaraCitera

annpeta:

Det är ju fräscht.

Nej, det är onödigt och torkar ut hår och hud.


   
SvaraCitera

Mrflp:

Varannan dag, KVÄLL (Du röstade på detta alternativ)

Om man inte tränar dårå, annars blir det lite som det blir men oftast varannan [smile]


   
SvaraCitera

Mrflp:

Annat (motivera) (Du röstade på detta alternativ)

Runt två gånger i veckan, beroende på vad det är för årstid och sådant. På somrarna brukar det bli var eller varannan dag.


   
SvaraCitera

Mrflp:

Annat (motivera) (Du röstade på detta alternativ)

Beror på


   
SvaraCitera

mediakatt:

Nej, det är onödigt och torkar ut hår och hud.

Nej, håret ska man absolut inte tvätta varje dag, det är dåligt, men om man känner sig svettig då, typ i armhålorna och fötterna? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

När mitt hår (eller jag) känns smutsigt. Vad fan är grejen med folk som duschar dagligen?

eller hur! ett himla maniskt duschande tycker jag. resurskrävande är det ocxkså . jag duschar inte så ofta men jag är fräsch och svettas inte så mcyket som andra vekar göra( svettmonster)


   
SvaraCitera

Mrflp:

Annat (motivera) (Du röstade på detta alternativ)

När orken faller på


   
SvaraCitera
ziiesh

Mrflp:

En gång om dagen, MORGON (Du röstade på detta alternativ)

Känns fräschast [y] fast ganska ofta blir det kvällen istället, om jag vill sova längre på morgonen eller tränat på kvällen.


   
SvaraCitera
Hando

Mrflp:

En gång om dagen, KVÄLL (Du röstade på detta alternativ)

Typ, skiljer sig men oftast


   
SvaraCitera