Aviseringar
Rensa alla

Hur ofta tar ni ny handduk?


Använder endast fön


   
SvaraCitera

va? oj jag brukar ha min någon månad minst... nu är det visst jag som är konstig. Fast det är ju inget nytt 😛


   
SvaraCitera

haha känner mig äcklig [blush]


   
SvaraCitera

qazedctgb:

nu är det visst jag som är konstig

vissel:

haha känner mig äcklig

kan ju skoja till det lite o säga att jag duschar max 1gång/halvår så blir ni mindre äckliga [wink]


   
SvaraCitera

vissel:

haha känner mig äcklig [blush]


   
SvaraCitera

när den luktar......


   
SvaraCitera

Om jag räknar lite så får jag det till: vid varje riksdagsval ungefär.


   
SvaraCitera

Alltså. Tvättar man själv i tvättstuga så byter man inte efter varje dusch (såvida man nu inte duschar en halv gång i veckan). Så jävla roligt är det inte att tvätta.


   
SvaraCitera
blum
 blum

har samma upp emot en vecka kanske :s man är ju ändå ren när man torkar sig.


   
SvaraCitera

Hur många handdukar har ni, egentligen?

Lindblom:

har samma upp emot en vecka kanske :s man är ju ändå ren när man torkar sig.

Fyra, fem dagar iaf. Om jag inte har tränat eller liknande.


   
SvaraCitera

Knarko:

kan ju skoja till det lite o säga att jag duschar max 1gång/halvår så blir ni mindre äckliga

jag sa inte att jag kände mig äcklig utan konstig (alltså i jämförelse) jag kan egentligen inte förstå varför man skulle behöva byta handduk så ofta. byter folk lakan varannan dag med?


   
SvaraCitera

vissel:

haha känner mig äcklig [blush]


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

qazedctgb:

jag sa inte att jag kände mig äcklig utan konstig (alltså i jämförelse)

orkade ej skriva /konstig [cute]

qazedctgb:

byter folk lakan varannan dag med?

OT [no-no]


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Trodde inte folk tänkte så mkt på det faktiskt.. Inte så att man hade i huvudet att man tvättar den efter 3 duschar. Men man tvättar den väl när man känner att den varit med för länge? Vet inte vad det kan bli..allt från 2-5 duschar, beror på när man vill få ihop en maskintvätt 😛

Brukar vara roligt att fråga folk hur ofta de byter lakan också. Vissa blir chockad om man inte byter en gång i veckan, andra tvärtom.. jag byter typ varannan- var tredje vecka om det inte kommit allt för mkt kroppsvätskor på dem [blush]


   
SvaraCitera