Aviseringar
Rensa alla

Hur ofta tittar ni på porr?


Ämnesstartare

Som tjej snackar man inte så mycket om porr med sina kompisar. Det är nog ett ämne man håller tyst om. Har aldrig hört en tjej erkänna att hon brukar titta på porr. Men jag tror att dom flesta ändå tittar på det. Vad tycker ni? och vad har ni för syn på porr? Rullar ögonen


   
Citera

Alla kollar på porr, de som påstår annat ljuger. Porr ser jag som en positiv konstform men då inte porr mot någons vilja eller barnporr.


   
SvaraCitera

Farting girls in jeansshorts xD


   
SvaraCitera

Alla ser ej på porr. Men ja, de flesta.


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

Fullt normalt


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude:
Alla kollar på porr, de som påstår annat ljuger. Porr ser jag som en positiv konstform men då inte porr mot någons vilja eller barnporr.

jag kollar inte? Tycker det är vidrigt hur de beter sig. uäääck vidrigt med så mycket kroppsvätskor på samma gång 🙁


   
SvaraCitera

Det var då fan vad poppis porr verkar vara i dessa tider. 

Härligt att se. 


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

S3ON:
Det var då fan vad poppis porr verkar vara i dessa tider. 

Härligt att se. 

porr is the future..


   
SvaraCitera

sluk:

porr is the future..

Kul om allt baseras på det framöver. Sexualdriften är ändå bland våra starkaste drifter om inte den starkaste. Hoppas innerligt att framtiden klarar av att hantera det! Jag vill se ett fullt fungerande system där alla är nöjda och glada.      


   
SvaraCitera

Axelinaaas:

jag kollar inte? 

Inte än. Men snart 


   
SvaraCitera

rogernw:

Inte än. Men snart 

Trött


   
SvaraCitera

Jag tittar på porr typ nästan varje dag. Du har rätt i att det är ett ämne man ofta håller tyst om, jag skulle till exempel inte gå in på vad för typ av porr jag gillar om jag inte vore anonym.


   
SvaraCitera
soviet

jag tycker det är ganska onice och kollar nästan aldrig på det 


   
SvaraCitera

Jag ser på mjukporr varje dag Rodnar
Övrig porr är förnedrande,men Romantisk stilig heta möten karaktär film är mer i min smak! 


   
SvaraCitera

Någon gång i veckan


   
SvaraCitera