Aviseringar
Rensa alla

Hur ofta tvättar ni era jeans?


Ämnesstartare

När jag har tvättat mina jeans så har det ofta lett till att slitningarna försvinner, passformen förstörts eller att jeansen tappar färgen

Jag tvättar i stort sätt bara mina jeans när jag spiller något på dem, vilket leder till att vissa jeans inte har tvättats på flera månader [cool] visst luktar de lite om man trycker upp ansiktet i dem, men annars tycker jag att det inte märks öht...

Hur ofta tvättar UM sina jeans?


   
Citera
Ämnesstartare

när dom luktar eller om dom är smutsiga


   
SvaraCitera

Aldrig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror på hur mycket jag använt dem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sällan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror på, men efter att ha använt dem fyra-fem gånger kanske.

Om dina jeans luktar kan du testa att lägga dem i en plastpåse i kylen.
Döda bakterier.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Om dina jeans luktar kan du testa att lägga dem i en plastpåse i kylen.
Döda bakterier.

Det har man gjort med skor ett par gånger [smile] men dör verkligen bakterierna av det? trodde de bara dog av värme

Jag brukar vädra mina jeans när de luktar, det funkar finfint (och är inte lika jobbigt som att tvätta) [y]


   
SvaraCitera

Slänger mina vanliga jeans i tvätten en gång i veckan på sin höjd. Men då har jag två par som jag går i typ jämt så...

Sen har jag ett par jeans som måste kemtvättas så dom är aldrig tvättade. Köptes förra sommaren... Har vädrat dom efter användning bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skadad fråga, när man får för sig att tvätta[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Köffein:

Hur ofta tvättar UM sina jeans?

inte lika ofta som andra kläder,blir med 2 veckors mellanrum kanske,men då byter jag till ett renare par oftare och slänger dom skitiga i tvätthögen som får växa tills det blir till en full tvättmaskin. meningslöst att tvätta några få plagg åt gången bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

använder nästan aldrig jeans, men ... kanske en gång om året?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Använder 4 par jeans på typ 2 veckor så tvättar la jeansen efter 3-4 dagars användning [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har ett par jag inte tvättat på 1½ år. Vädrar, in i frysen och kemtvättar. men inte vattentvätt - fuckar upp jeansen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varannan månad eller när dom blir smutsiga typ[smile]


   
SvaraCitera
KSENIA

säkert alldeles för sällan :S:S:S:


   
SvaraCitera