Aviseringar
Rensa alla

Hur ofta umgås ni med..


Ämnesstartare

Hur ofta umgås ni med era vänner per vecka/månad?


   
Citera

har inte en umgängeskrets så jag vet inte 


   
SvaraCitera

typ fredag-lördag pga festar då, dom jobbar oregelbundet, jag är sällan hemma, och vi pallar antagligen intevarann dagligen.

fast ja, har börjat umgås med 1 snubbes vänner, träffat dem i olika konstellationer 4ggr på en vecka. antar att jag kommer börja ha en umgängeskrets snart


   
SvaraCitera

På helgen träffas nog vi flesta som ett gäng och cirka en gång i veckan umgås jag med en tjejkompis


   
SvaraCitera

 Min umgängeskrets är riktigt liten, då det finns få människor som jag står ut med så pass mycket att jag skulle vilja umgås. Han jag umgås med är 1-2 dagar varje vecka. En någon timme på eftermiddagen. Några senare på kvällen. Mer pallar jag inte med. Övriga dagar behöver jag rensa skallen och vila upp mig några dagar innan jag vill umgås igen.


   
SvaraCitera

4-5 ggr vecka på ett eller annat sätt


   
SvaraCitera

Järn: 4-5 ggr


   
SvaraCitera
höna

2 ggr i veckan typ kanske. Jobbar med så mkt människor och har rätt bra kompiskontakt med mina kollegor så d blir att jag inte orkar umgås för mkt efter jobbet.


   
SvaraCitera
Kimpas

Eftersom man bor på studentboende och har en del vänner som grannar så blir de ju att man träffar dom rätt så ofta, säkert 4-5 ggr/v övriga vänner är väl kanske 2-3 ggr/månaden


   
SvaraCitera

1 till 2 ggr i månaden. 


   
SvaraCitera

Ett par ggr i veckan kanske utöver att man typ röker och snackar skit med någon arbetskamrat på betald arbetstid.


   
SvaraCitera

De beror helt på. Vissa veckor kan jag umgås med vänner 4-6 ggr i veckan medans jag andra veckor kanske inte umgås med någon vän alls.

Men oftast blir det ca 2-4 ggr i veckan.


   
SvaraCitera

brukar bli fredag till lördag eller inte alls


   
SvaraCitera

Brukar bli en gång i månaden max


   
SvaraCitera

Typ varannan månad utanför jobbet.


   
SvaraCitera