Aviseringar
Rensa alla

Hur onanerar ni ? (tjejer)


theonly:

Hej! Jag behöver hjälp. Har väldigt svårt att pulla mig själv till orgasm. Har ni några tips? Saker man kan andvända som finns hemma och inte är för stora? Är för trång för en gurka tex. Tacksam för svar!

pulla lite först för att få upp :hmmm: stämningen ? . och sen smeker du bara klitorisen tills du får orgasm. vissa kan helt enkelt inte pulla sig till orgasm . så enkelt är det [zzz]


   
SvaraCitera

Jag använder min pojkvän, jag misstänker att han har magiska fingrar eller någonting.


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

Unexpected:

klitoris min vän

Min vän också [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

klitoris min vän

Best friend!


   
SvaraCitera

Pappbox:

have fun

theonly:

Danke, ska prova snart, hahaha. :D:D

Men ta bort munstycket. bara så du har slangen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Creator:

pulla lite först för att få upp :hmmm: stämningen ? . och sen smeker du bara klitorisen tills du får orgasm. vissa kan helt enkelt inte pulla sig till orgasm . så enkelt är det

Blir det inte bättre om man gör tvärt om då? Först smeker man så man blir våt sen pullar man och om det inte går då så blir det smek för hela slanten.


   
SvaraCitera

Har slutat onanera.

Jademyr:

Först smeker man så man blir våt sen pullar man quote]


   
SvaraCitera

Jademyr:

Blir det inte bättre om man gör tvärt om då? Först smeker man så man blir våt sen pullar man och om det inte går då så blir det smek för hela slanten

ja du är tjej , så du vet säkert bättre än mig [cute]. men jag tänkte om hon är en som inte kan få orgasm utav pullning. vissa kan ju inte det bara , en del tycker ju till och med det gör ont.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Creator:

ja du är tjej , så du vet säkert bättre än mig . men jag tänkte om hon är en som inte kan få orgasm utav pullning. vissa kan ju inte det bara , en del tycker ju till och med det gör ont.

Men då är det bra om man börjar med klittan så man blir upphetsad då går det nog bättre men pullningen sen, eftersom man har svårt för det. [smile] Men jag vet inte heller egentligen. Bara personen i fråga.


   
SvaraCitera

Jademyr:

Bara personen i fråga.

i det stora hela har vi nog rätt båda två


   
SvaraCitera

klitoris!
jag har aldrig fått orgasm via slidan, men klitoris funkar jämt 🙂
även att jag aldrig fått orgasm via samlag heller 🙁


   
SvaraCitera

theonly:

Jag behöver hjälp

theonly:

orgasm

theonly:

trång

theonly:

Tacksam

vill du använda min snopp?


   
SvaraCitera

[smile]


   
SvaraCitera

massera klittan, eller använd duschen, sjukt nice asså 😀


   
SvaraCitera