Aviseringar
Rensa alla

Hur palla dricka nått som smakar piss?????????????


Ämnesstartare

Jag köpte världens största flaska multivitamin o den smakar piss. men jag måste dricka den varje dag pga den va dyr o jag måste få i mig vitaminer!!!! men hur tusan-.....smakar så vidrig.t..hur ska jag peppa mig sj o dricka den???????

denna e den
http://www.vitamingarden.se/optimalus-990-ml-alpha-plus-ab/38-1
o ja undrar vad kmr den göra för ksillnad kmr jag känna skillnad o kanske piggare om jag dricker varje dag?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

vet hur d e... köpte äppelcidervinäger en gång palla verkligen ej

hur mkt e d?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Per portion á 30 ml (% av RDI, rekommenderat dagligt intag, inom parantes. * RDI ej fastställt): D3-vitamin 25 mcg (500 %), E-vitamin 36 mg (300 %), C-vitamin 450 mg (563 %), B1-vitamin 10,8 mg (982 %), B2-vitamin 10,8 mg (771 %), Niacin 45 mg (281 %), B6-vitamin 11 mg (786 %), Folsyra 360 mcg (180 %), B12-vitamin 45 mcg (1800 %), Pantotensyra 27 mg (450 %), Biotin 90 mcg (180 %), Kolin 18 mg (*), Kalium 180 mg (9 %), Kalcium 225 mg (28 %), Magnesium 225 mg (60 %), Zink 5,4 mg (54 %), Koppar 270 mcg (27 %), Mangan 1,4 mg (70 %), Selen 67,5 mcg (123 %), Krom 67,5 mcg (169 %), Jod 180 mcg (120 %), Molybden 67,5 mcg (135 %), Bioflavonoider 45 mg (*), Glutamin 180 mg (*), Tyrosin 270 mg (*), Glycin 90 mg (*), Chlorella 270 mg (*), Spirulina (*), Druvkärnexrakt (95 % proantocyanadiner) 1,4 mg (*), Coenzym Q10 10, 8 mg (*), Resveratrol 10,8 mg (*).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

vet hur d e... köpte äppelcidervinäger en gång palla verkligen ej

hur mkt e d?

Två matskedar ska man dricka per dag o jag tror man ska blanda ut med vatten lr man kan det iaf....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror ni man kan blanda den med annat än vatten typ en "anna skipper" drink lr förstörs ämnena?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Två matskedar ska man dricka per dag o jag tror man ska blanda ut med vatten lr man kan det iaf....

blanda med lite vatten så du kan shotta typ

annars e d omöjligot


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

o ja undrar vad kmr den göra för ksillnad kmr jag känna skillnad o kanske piggare om jag dricker varje dag?

förmodligen inte tydligt om du inte känner dig hängig pga vitaminbrist innan.
skaffa vitaminpiller istället för äckelkiss.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så du ska bara dricka 3cl om dagen? blanda ut det med saft eller nåt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

förmodligen inte tydligt om du inte känner dig hängig pga vitaminbrist innan.
skaffa vitaminpiller istället för äckelkiss.

Lounge fact:

blanda med lite vatten så du kan shotta typ

annars e d omöjligot

vrf tänkte jag inte på det tidigare. fram med shotglasen. [bigsmile] ska testa shotta rent...återkommer. som en utmaning. [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

vrf tänkte jag inte på det tidigare. fram med shotglasen. [bigsmile] ska testa shotta rent...återkommer. som en utmaning. [badgrin]

FILMA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

förmodligen inte tydligt om du inte känner dig hängig pga vitaminbrist innan.
skaffa vitaminpiller istället för äckelkiss.

känns som den e bättre än piller innehåller mer dessutom...o en rekommenderade denna till mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

känns som den e bättre än piller

varför?

Angelize:

innehåller mer dessutom...

finns väl piller som innehåller allt + lite till?

Angelize:

...o en rekommenderade denna till mig

var personen trovärdig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spä ut med juice eller håll för nosen och svep.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köp vitamintabletter?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

varför?

Jag glömmer alltid bort att ta mina vitaminpiller, o jag påminns av o ta drycken pga den e i kylskåpet.

krasch:

finns väl piller som innehåller allt + lite till?

ja men det lär ju lbi ännu dyrare,de tar slut snabbare. o jag tvivlar på att det finns piller som innehåller allt som denna gör.

krasch:

var personen trovärdig?

ja [smile]


   
SvaraCitera