Aviseringar
Rensa alla

Hur pullar och slickar man?


Ämnesstartare

isola:

Är man uppmärksam så märker man ju om den andra njuter eller inte. EN gång lr så kan man ju fråga, men att hela tiden behöva svara på detta är ju stört jobbigt.

sant men tkr den frågan är upphetsande hahaha[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

sant men tkr den frågan är upphetsande hahaha[crazy]

För att han bryr sig om en då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du får väl fråga henne. Alla tjejer gillar inte samma sak


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

För att han bryr sig om en då?

Lite därför men mest för att jae porrskadad skulle jag tro haha nej men jag vet inte, tkr bara om den... Tycker inte om när det är för tyst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Tycker inte om när det är för tyst

Men finns ju annat att säga. Fast om du gillar det och han säger det så är det ju bara bra 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tycker också om att få frågan[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Men finns ju annat att säga.

sant men finner frågan i sig som upphetsande[cute]

isola:

Fast om du gillar det och han säger det så är det ju bara bra 🙂

aa[party][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

In med fingrarna och fladdra med käften bara!


   
SvaraCitera

jag vill pröva och blåsa rakt upp i hålet XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha, det ska jag be nån testa på mej[ops]


   
SvaraCitera

Kör upp en melon i fittan ca 50 cm eller något[y]


   
SvaraCitera

looptroop:

Kör upp en melon i fittan ca 50 cm eller något

haha hon ska väll inte föda barn åt fel håll eller?


   
SvaraCitera

Folk här verkar inte vara några fitt-experter direkt så jag får väl göra ett inlägg 😉

Börja lugnt. Tjejer är känsligare än killar "där nere". Går man in för hårt till att börja med kan tjejen spänna sig och det blir inte lika skönt. Ska man pilla med fingrarna ska de vara blöta annars gör friktionen att det kan göra ont. Ingen ide att skynda eller hetsa.

Klitoris är mest känslig. Man ta ett finger ovanför klitoris och dra uppåt om man vill komma åt det känsligaste på klitoris. Börja med tungspetsen och slicka löst runt klitoris. Ta några mjuka slick på klitoris. Slicka lite runt. Även området ovanför är skönt. När tjejen är kåt (klitoris blir hårdare och blygdläpparna plufsigare) kan man öka takter i intervaller. Variera hur hårt du slickar. Variera vart du slickar också. Man kan massera klitoris med tummen ibland.

Slickar man bara klitoris kommer hon komma fort och blir känsligare där ner och det kan göra ont sen pga. det. Känner man att tjejen är på väg att komma kan man slicka på ställen som inte är så känsliga (brösten, hångla lite kanske). Dra ut så länge som möjligt på det! Blir dessutom skönare då det väl går för henne sen.

Låt lungan glida i "skåran" upp och ner mellan blygdläpparna. Slicka runt fittöppningen där ner. Slicka blygdläpparna. Variera mellan klitoris och resten av fittan. Sug och bit inte.

Vill man kan man lägga ut en "kännare", tummen på anus/rövhålet. Vill inte tjejen ha dig där tar hon förhoppningsvis bort den. Har man tummen där känner man väldigt tydligt då hon kommer. En del tjejer gillar "ass-play" men utgå inte från att de gör det. Slicka anus om du inte är rädd för baciller. Man kan även massera med tumme. Vill man ha analsex kan man även värma anus genom att smyga in tummen (se till att det är blött innan, saliv, olja eller glidmedel).

När man ska använda fingrarna krävs det att tjejen är kåt och blöt annars kommer det göra ont (avtändande). Förslagsvis slickar man henne så hon är riktigt kåt innan man börjar med fingrarna.

För försiktigt in ett finger (pekfinger eller långfinger funkar bra). För in det lite i taget. Dra ut en bit och för sedan in det igen långsamt. Kniper hon ihop kan det göra ont och du får jobba på att kåta upp henne ännu mer innan du försöker igen. Man kan slicka resten av fittan samtidigt som man för upp fingret. När man märker att det går bra kan man för upp fingret längre. Man behöver inte dra det in och ut i frenetisk takt. Det är inte det som är skönt. Många tjejer tycker det är skönt och upphetsande att ha ett finger i sig då man slickar dom. Är tjejen trång räcker ett finger mer än väl. En del vill hellre ha fler. Då man har ett finger i kan man försiktigt ta med ett till (pekfinger + långfinger) och se om det funkar. Vissa tjejer vill även ha fler fingrar men det hör inte till vanligheterna. En eller två fingrar är bäst för de flesta.

Handflatan ska vara vän mot dig om tjejen ligger på rygg. G-punkten ligger ca ett halv finger in i fittan på väggen bakom klitoris. Drar man ett finger i fittan kan man oftast känna ett lite strävare område där. Inte lika känsligt som klitoris och vill man stimulera g-punkten får man ta i lite (men överdriv inte). Man kan massera g-punkter genom att pressa fingret i små cirklar över den eller vicka på fingret(eller fingrarna) i en "kom hit"-rörelse (förutsatt att tjejen ligger på rygg). Kombinera gärna med att slicka runt fittan och på klitoris och brösten. Orgasmen genom g-punkten är mycket djupare och kraftigare. "Känns i hela kroppen" säger en del. Vad vet jag, jag är bara kille ;P Men det är defenitivt en häftig upplevelse för killen också. Kommer ofta ut vit geggig fittsaft som påminner om sperma. Ofta blir tjejen rejält blöt i fittan. En del kan även få fontänorgasmer. Ibland märks det bara som att hon blir extremt blöt men en del kan även få rejäla "fontäner". Har bara vart med om detta 1 gång men det var riktigt coolt. Nej, det är inte piss, don´t worry!! Tjejer har lika svårt att kissa då dom är rejält kåta som killar har då dom har fjång.

Man kan även pulla tjejen om hon sitter på knä framför sig med ansiktet mot dig. Hon kan suga av dig samtigt, mycket trevligt. För in fingret (eller fingrarna) framifrån. För in och ut och sätt tryck på g-punkten. Handflatan kommer även komma åt fittan och klitoris då du är längst in med fingrarna. Mycket uppskattat!

Olika tjejer gillar olika saker. Det här är bara förslag på vad man kan göra. Vill tjejen ha hela näven i fittan så kan hon väl få det. Men tryck inte in den om hon inte vill. Var uppmärksam.

Oj det blev rätt långt det här!! Men killar, lär er pulla och slicka bra! Kommer defenitivt bli uppskattat och ni får förhoppningsvis komma till oftare 😉 Och var uppmärksam på vad tjejen vill och läs hennes signaler. Och tjejer ! Kräv bra slick och se till att ni får det hur ni vill ha det!!


   
SvaraCitera

Be mig [y]


   
SvaraCitera
Correh

enhimmelskdrog:

var inte för brutal när du pullar

Det gäller inte alla ifs, om man vill få en tjej att spruta så äre bara att ta i tills armen börjar värka.. Sånt kanske man inte gör i första taget, men ändå...[smile]


   
SvaraCitera