Aviseringar
Rensa alla

Hur pussas/kysser man?


Bara köra på


   
SvaraCitera

oj va konstigt
läste tråden och glömde bort hur jag själv pussas 
jag bara gör det
min kille säger att jag har mysiga pussar
efter kyssoskulden för 7 år sedan vet jag fortfarande inte riktigt hur man tungkysser 
de bara händer typ


   
SvaraCitera
penja

Har fan ingen aning om hur man kysser folk. Ändå gör jag det ibland. 


   
SvaraCitera
reben

undrar d1a med


   
SvaraCitera

Jag sitter i skrivande stund och funderar lite på det, och har nog glömt hur man gör. Det var några år sedan senast nu. Men det är väll lite som att cykla...


   
SvaraCitera

snyggaste namnet någonsin!


   
SvaraCitera

svefnpurka:
näsor är godast


   
SvaraCitera

Bakric:
Känner mig trots idogt pippande med flickvännen fortfarande inte riktigt haj på kyssarna.
Alla tjejer jag träffat tidigare har i princip kört in tungan halvvägs till nacken och virvlat på, men tjejen min verkar ha någon diamantbarriär vid 5mm utanför sina egna läppar.

I feel disappoint Ledsen

hellre det

eller när man är kåt om ett svin och bara vill äta upp varandra kan det väl bli så men i vanliga fall vill man inte få sitt gomsegel putsat direkt


   
SvaraCitera

Järn:

hellre det

eller när man är kåt om ett svin och bara vill äta upp varandra kan det väl bli så men i vanliga fall vill man inte få sitt gomsegel putsat direkt

vadå vanliga fall

allting är nytt


   
SvaraCitera

alla gillar olika saker. jag tycker jättemycket om att suga på läppar och därifrån sticka ut tungan lite så att min partner kan suga på den, eller så suger jag på hens tunga. 

vispar aldrig runt min tunga i den andres mun, det är fett omysigt. 


   
SvaraCitera
Bakric

stereo total: alla gillar olika saker. jag tycker jättemycket om att suga på läppar och därifrån sticka ut tungan lite så att min partner kan suga på den, eller så suger jag på hens tunga.

Ungefär så här? Mycket glad
images?q=tbn:ANd9GcT7kH_VyGWWf5-oHtdz3U8


   
SvaraCitera

Har flera ggr råkat ut för att folk nästan kräks in sin tunga i min mun och är alldeles dreggliga. Blä.


   
SvaraCitera

isola:
Har flera ggr råkat ut för att folk nästan kräks in sin tunga i min mun och är alldeles dreggliga. Blä.

har aldrig förstått hur kul det är att rota nere i någons hals


   
SvaraCitera

Järn:

har aldrig förstått hur kul det är att rota nere i någons hals

eller hur, precis som de vill äta maten i min magsäck 


   
SvaraCitera

FruLiten:

eller hur, precis som de vill äta maten i min magsäck 

lr hur

eller ja som jag tidigare skrivit tidigare kan det vara mysigt vid väl utvalda tillfällen, men inte vanligtvis. 


   
SvaraCitera