Aviseringar
Rensa alla

hur raggar man på en kund?


Ämnesstartare

Jag jobbar i en butik/café  dit det kommer en jättesöt kille nångång i veckan. Blir alltid blyg när han kommer och konstigt nog får jag fjärilar i magen. Han hade inte kommit hit på 2,3 månader, så när han kom i fredags blev jag jätteglad och sa något i stil med "heej!! Jag trodde aldrig du skulle komma hit igen!" Och han sa "jaså? Har jobbat i sthlm men nu är jag tillbaka i stan ;)" så kom han imorse igen och jag blev helt röd som vanligt och han försöker prata lite men jag blir stum typ.

Jag tror han fattar att jag är intresserad och han verkar det själv men det kan ju va så att hab bara är trevlig.
Vill verkligen prata mer med han 🙁 men vet inte vad jag ska säga? 


   
Citera

Fråga om ni kanske kan träffas någon gång som inte är på cafét du jobbar på? Eller något i den stilen Glad.
Kanske skriva ditt nummer på en lapp eller på hans kvitto som man burkar göra i filmer? Galen


   
SvaraCitera

rogernw:
Fråga om ni kanske kan träffas någon gång som inte är på cafét du jobbar på? Eller något i den stilen Glad.
Kanske skriva ditt nummer på en lapp eller på hans kvitto som man burkar göra i filmer? Galen

varför inte i samma cafe? Galen


   
SvaraCitera

dinkompis:

varför inte i samma cafe? Galen

Bossen kanske inte gillar det.. Vad vet jag Galen.


   
SvaraCitera

vill typ ragga på en tjej som ser jättesöt ut o typ har septum

sa typ "du ser så djävla snygg ut me septum" nä hon kom te kassan en dag ja va typ översocial o övermodig pga gått bra o så

men sa nog för lågt att den inte hörde 🙁 vågade inte säga igen

blir alltid nervös o glömmer bort typ hur man gör saker varje gång hon kmr

hon stod på busshållplatsen där ja bor för nå helg sedan

o ja ville typ gå fram men typ kunde inte tänka fram nå annat o säga än "Åh, det är ju du med septum"

lol....

🙁 🙁 

ruskigt djävla söt

fast vet int om de e fel elr rätt fast en komplimang e ju typ ingenting ba bra o så

fast hon skulle nog typ undvika att gå till affären typ bli rädd att ja ska börja fråga henne om nummer o så typ vara den fula retarded killen i kassan som e galen i henne?


   
SvaraCitera

rogernw:

Bossen kanske inte gillar det.. Vad vet jag Galen.

en boss sa åt mig att ragga på hennes anställd en gång. nästa vecka hade vi sex inne på toan Party


   
SvaraCitera

dinkompis:

en boss sa åt mig att ragga på hennes anställd en gång. nästa vecka hade vi sex inne på toan Party

Okej, fall till fall kanske Blink. Men stort grattis till dig i sådana fall som har/hade en sådan chef 😉 Party


   
SvaraCitera

rogernw:

Okej, fall till fall kanske Blink. Men stort grattis till dig i sådana fall som har/hade en sådan chef 😉 Party

jag var ju kunden  (kände bossen). 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rogernw:
Fråga om ni kanske kan träffas någon gång som inte är på cafét du jobbar på? Eller något i den stilen Glad.
Kanske skriva ditt nummer på en lapp eller på hans kvitto som man burkar göra i filmer? Galen

Haha ja vet men han vill aldrig ta kvittot 🙁 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:
vill typ ragga på en tjej som ser jättesöt ut o typ har septum

sa typ "du ser så djävla snygg ut me septum" nä hon kom te kassan en dag ja va typ översocial o övermodig pga gått bra o så

men sa nog för lågt att den inte hörde 🙁 vågade inte säga igen

blir alltid nervös o glömmer bort typ hur man gör saker varje gång hon kmr

hon stod på busshållplatsen där ja bor för nå helg sedan

o ja ville typ gå fram men typ kunde inte tänka fram nå annat o säga än "Åh, det är ju du med septum"

lol....

🙁 🙁 

ruskigt djävla söt

fast vet int om de e fel elr rätt fast en komplimang e ju typ ingenting ba bra o så

fast hon skulle nog typ undvika att gå till affären typ bli rädd att ja ska börja fråga henne om nummer o så typ vara den fula retarded killen i kassan som e galen i henne?

Haha vi har samma problem du och jag. Nästa gång han kommer så ska jag åtminstone försöka klämma ur mig och fråga vad han jobbar med haha. Men blir så nervös när han kommer ja fattar inte. Det är nog för att han ler så sött varje gång ^^


   
SvaraCitera

dinkompis:

jag var ju kunden  (kände bossen). 

Och ni gjorde det på företagets toalett? Förvånad


   
SvaraCitera

rogernw:

Och ni gjorde det på företagets toalett? Förvånad

Ja.   


   
SvaraCitera

rocka_billy:

Haha ja vet men han vill aldrig ta kvittot 🙁 

Säg att han får 10% rabatt om han visar upp kvittot nästa gång han besöker cafét? Glad


   
SvaraCitera

dinkompis:

Ja.   

Jävlar ja. Trevlig upplevelse Galen


   
SvaraCitera

rogernw:

Jävlar ja. Trevlig upplevelse Galen

Vet inte om det var så nice egentligen menmen...


   
SvaraCitera