Aviseringar
Rensa alla

Hur raggar man upp dig?


Ämnesstartare

Hur vill ni bli uppraggade?


   
Citera
Ämnesetiketter

uppenbarligen genom att övertala mig att ta på ens ashårda bröstmuskler.

skäms över d1a


   
SvaraCitera

Det går fan inte alltså, jag är helt omöjlig.Om inte... Ge mig en trång gränd, där jag inte kan springa och gömma mig. Skyltar som säger exakt vad du vill mig.


   
SvaraCitera

You don't


   
SvaraCitera

jag är inte intreserad av varken sex eller förhållande.


   
SvaraCitera
GraGo

Man ser ok ut och säger hej.


   
SvaraCitera

Ganska svårt, gillar om de säger söt istället för het/snygg/sexig... snygg är väl okej men söt är den komplimangen jag tycker mest om. Sen måste man prata tydligt och inte för lågt för det stör jag mig på annars, kan förstå att det är ganska pinsamt  men prata så man hör i alla fall vad du säger... Sen måste man vara lite attraktiv i mina ögon och lång hihi :3 Har en tendens att få killarna springa efter mig, för om  jag ser att de är på g att komma fram till mig så små springer jag där ifrån... Eller om jag ens ser att en kille kollar på mig (på det sättet, har lärt mig nu hur de kollar) så går jag där ifrån diskret innan de ens tänkt tanken att komma fram till mig. Sen kommer jag ofta på anledningar för att jag inte kan ge bort nummer/gå och fika (lol)... ^^


   
SvaraCitera

Utan att det märks. 

Räknar inte alls med att bli raggad på -> vet inte hur jag ska hantera det -> ler som ett fån och försöker hitta på någon ursäkt att gå därifrån.

Man får nog vara jäkligt skicklig på sin sak och på något vis framstå som bara trevlig utan några särskilda baktankar. 


   
SvaraCitera

Är mer en fråga om uppenbarelse än teknik.


   
SvaraCitera

man är trevlig och ej för påig


   
SvaraCitera

Snäll och intressrad, enda krav1.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:
You don't

Vrf inte? 


   
SvaraCitera

Visa att du gillar mig väldigt tydligt så att jag fattar bara


   
SvaraCitera

Jag gillar damer som vågar ta initiativ och utstrålar glädje, är skämtsamma. Är inte så knepig om de visar initiativ. : )


   
SvaraCitera

BlueViews: Vrf inte?

I'm doing the raggingCool


   
SvaraCitera