Aviseringar
Rensa alla

Hur raggar man?


Ämnesstartare

hur blev du tillsammans med de två tjejerna? det borde ju typ "bara" vara att använda sej av samma metod.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Men visst, det här med ny kvinna varje natt är inte min grej. Vill egentligen bara ha en KK eller någon som är intressant att vara med, och egentligen inte bara på ett sexuellt plan heller.
Någon som jag kan kramas med räcker faktiskt långt, iaf om denna person är någon jag finner intressant.

Dold text: Hehe, du vill ha en Kram-KK. En KKK! 😀

Ehm, lite mer seriöst:

Förstår typ vad du menar (tror jag). Du vill ha en vanlig relation fast mer avslappnad, eller?


   
SvaraCitera

aa jag vet inte fan.. va ett tag sen nu man va i den sitsen, det suger faktiskt.. det är så mycket lättare att bli uppraggad.. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingen aning[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nuppineula:

"Ta det lugnt - det bygger sig" blinka i stora neonbokstäver på himlen, och jag var kär.

🙂 Bedövande ord, på något sätt. Dock inget långvarigt botemedel då jag bara kommer att tänka på att alla i LG-redak är snygga, smala, och inte minst har flickvän som de åtminstone officiellt sätt är kära i.

Nuppineula:

Dock så visade det sig att jag var en vän bara, som vanligt.

Känner igen det där. Fyfan vad det suger.

Dold text: (Btw, om du mot förmodan inte förstått det hittills A, så är det slut mellan mig och Lisa)

Harpyja:

You do the hokey pokey and you turn around, that's what it's all about!

Image

Insert name here:

Det är ett plus om du röker gräs.

Om det vore så väl. Har aldrig rökt gräs, men alkohol om något är en inkörsport; håller på att bli alkis och börjar inse att jag borde röka på istället.
Dock brukar inte pårökta människor vara kåta.

Konsumtionshets:

Hehe, du vill ha en Kram-KK. En KKK! 😀

Typ ja.

Konsumtionshets:

Förstår typ vad du menar (tror jag). Du vill ha en vanlig relation fast mer avslappnad, eller?

Kanske, typ. Jag vill antingen ha en kompisrelation med sex som en bonus, eller en sexrelation utan kompisdel. Jag vill inte ha en kärleksrelation, oavsett hur avslappnad. För mycket krav. Vill ha ett enkelt utbyte av tjänster typ, i äkta liberal anda; jag knullar med dig mot att du knullar med mig, typ.

Samt kamratskap med stor fysiskt komponent. Mina två bästa vänner har jag vardera problem med:
1. Vågar inte vara för fysisk med rädsla för att denne ska tror att jag är sexuellt intresserad av denne; vill helt enkelt inte riskera vår relation.
2. Vågar inte vara för fysisk med på grund av att denne sagt till mig att jag är väldigt fysiskt (beror dock delvist på att hon umgått med sin familj plus sin pojkvän endast i nästan tre år).

mICHE:

det är så mycket lättare att bli uppraggad.. 🙁

Är man snygg så [rolleyes]
Två av mina bästa vänner blev också singlar i sommar, de har fått typ ekivoka 50 förslag i veckan vardera.


   
SvaraCitera

Stringburka:

Är man snygg så [rolleyes]
Två av mina bästa vänner blev också singlar i sommar, de har fått typ ekivoka 50 förslag i veckan vardera.

önskar jag hade fått det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Folk gör det så mycket svårare än vad det egentligen behöver vara.
Det jag säger till dig är detta. Se enkelheten med det. Visa att du är intresserad av personen och visa din kärleksfulla och varma sida!
Var avslappnad och låt allt komma naturligt.

Hoppas det går bra, min vän.[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Vill ha ett enkelt utbyte av tjänster typ, i äkta liberal anda; jag knullar med dig mot att du knullar med mig, typ.

Eh, i liberal anda hade utbytet bestått av "jag betalar så här mycket för att knulla dig", det där lät snarare individualanarkistiskt. [wink]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Har tyvärr inga idéer överhuvudtaget, hade själv nog inte gillat en sån relation så har svårt att föreställa mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Dock brukar inte pårökta människor vara kåta.

eftersom jag personligen blir asocial när jag är bäng så måste jag nog hålla med.
ur social aspekt så fungerar alkohol betydligt bättre.

jag vet inte hur du fungerar, men varje gång jag får i mig alkohol så blir jag kåt och social, vilket leder till att det oftast fungerar att helt enkelt vara relativt påverkad (hur patetiskt det än låter) för att få till ett ragg.

nu vet jag inte ifall vi ens spelar på samma spelfält och jag var nära att strunta i att posta detta inlägget flera gånger, men men...


   
SvaraCitera

Man säger något fint och angenämnt i stil med: ''Jag har smör i håret, har du deg? Då kan vi baka smördeg genom att gnida våra huvuden mot varandra och läsa bamsetidningar samtidigt''


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Typ såhär?:

Stringburka:

Dock brukar inte pårökta människor vara kåta.

För vissa fungerar det som ett afrodisiakum [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

varje gång jag får i mig alkohol så blir jag kåt och social

Kan intyga om att detta stämmer! ;P;P;P;P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mICHE:

önskar jag hade fått det!

/agree. Fan, 90% av killarna som stöter på Tess är heta nog att jag skulle ligga med dem, och jag är kräsen vad gäller killar.

Ömma Lars:

Visa att du är intresserad av personen och visa din kärleksfulla och varma sida!

Jag visar min kärleksfulla och varma sida mot alla; jag har svårt att ens få vänner, sexuella partners tycks inte att tänka på med den metoden.

Konsumtionshets:

Eh, i liberal anda hade utbytet bestått av "jag betalar så här mycket för att knulla dig", det där lät snarare individualanarkistiskt. [wink]

Okej då. Egentligen sak samma, men jag betalar med sex snarare än pengar.

iosib:

varje gång jag får i mig alkohol så blir jag kåt

Då borde jag hänga med dig, är inte så kräsen vad gäller kön och så!

iosib:

nu vet jag inte ifall vi ens spelar på samma spelfält och jag var nära att strunta i att posta detta inlägget flera gånger, men men...

Ingen spelar i ett lägre spelfält än mig någonsin, så jag har alltid chans att lära mig av mästarna 🙂
(mästarna = alla som legat med en psykiskt frisk människa, dvs inte jag).

Ad_Hoc:

För vissa fungerar det som ett afrodisiakum [wink]

Utveckla vad afrodisiakum betyder? (google-lathet)
Har övervägt att testa cannabis, då mitt alkoholbruk inte är hälsosamt och en övergång till cb troligen vore bättre ur både mentalt, socialt, och fysiskt perspektiv, men tror att jag är för benägen att bli beroende av allt bra jag stöter på, plus att jag faktiskt lovat min fader och inte vill "svika det förtroendet". Gay men sant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Okej då. Egentligen sak samma, men jag betalar med sex snarare än pengar.

Nja, liberalt är för den enes behov, individualanarkisiska versionen är för bådas behov. Typ. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Då borde jag hänga med dig, är inte så kräsen vad gäller kön och så!

öhm, jag är jävligt kräsen när det gäller killar, men vi kan se...

Stringburka:

(mästarna = alla som legat med en psykiskt frisk människa, dvs inte jag).

jag har legat med EN person. dock har jag hånglat med en lesbisk tjej [cool]


   
SvaraCitera