Aviseringar
Rensa alla

hur raggar ni ? 🙂


Ämnesstartare

inte på rätt sätt iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte alls


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kör på den gamle klassikern:

Tjena, du jag tänkte på en sak om dig...

Sen låtsas jag bli avbruten av ett sms och leker med telefonen ett tag. När jag är klar så låtsas jag som att jag glömt och kollar in i baren och håller i mitt glas. Efter några sekunder kommer hon fråga:

Vad tänkte du på?

Då svarar man att man funderar varför dom inte har den där typen av alkohol (en flaska man inte ser) sen kommer hon och jag börja leta efter den flaskan och vips så har man tagit kontakt. eller ja, hon har tagit kontakt [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sendjil:

'' jag måste gå nu, men jag gillar din stil..kan man få nr kanske?

Hahahahahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är för rädd för att ragga IRL, och jag får aldrig napp ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

då gör jag absolut ingenting sen går jag hem och tänker på personen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

raggar ej, känns bara efterblivet.


   
SvaraCitera

jag visar mig!! heheheehehehe[cool]


   
SvaraCitera

Floppsen:

Sen låtsas jag bli avbruten av ett sms och leker med telefonen ett tag. När jag är klar så låtsas jag som att jag glömt och kollar in i baren och håller i mitt glas. Efter några sekunder kommer hon fråga:

heheheehehhehe hoppas du leker bra. svårt att låtsas få ett sms, kan ju bli retard. skulle vilja se dig göra detta[cool] hehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

caandy:

hur gör ni ?

Budolicious:

Tro det eller ej, men jag brukade snacka med personen i fråga!!1

[y] kort och gott utan att säga mer för att avslöja för mycket [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lovepayyouback:

heheheehehhehe hoppas du leker bra. svårt att låtsas få ett sms, kan ju bli retard. skulle vilja se dig göra detta[cool] hehe

Det funkar faktiskt... Man går fram och säger den halva meningen sen sliter man bara upp telefon och tycker på knappen på sidan så den lyser.. funkar alltid [smile] nästan


   
SvaraCitera

Floppsen:

Det funkar faktiskt... Man går fram och säger den halva meningen sen sliter man bara upp telefon och tycker på knappen på sidan så den lyser.. funkar alltid nästan

[wink][tard]

ehhehhheheheh du är cool person. att du vågar modig social skills [cool]

ehehe eller inet eller båda[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lovepayyouback:

ehhehhheheheh du är cool person. att du vågar modig social skills [cool]

ehehe eller inet eller båda[smile]

Jag tycker bara det är kul att leka med tjejerna på krogen för att se vad som händer. En gång pekade jag finger å en tjej bara för att hon skulle ta kontakt med mig. Det gick väl så där, fick en slap. Men nästa gång vi träffades på krogen kom hon fram och prata med mig helt automatiskt [smile]


   
SvaraCitera

Floppsen:

Det gick väl så där, fick en slap. Men nästa gång vi träffades på krogen kom hon fram och prata med mig helt automatiskt

låter riktigt roligt 😀 du verkar rolig

fortsätt så, att vara rolig och glad det är bra


   
SvaraCitera