Aviseringar
Rensa alla

Hur rakar tjejer sig (där nere)? Behöver tips...


AlphaMale:

Som om jag skulle våga det....

äh det e bah o va jätteförsiktig och raka där man vill raka.. hon ska ju inte raka inne i fittan, det värsta som händer är att hon får nått litet litet skärsår som försvinner efter dushen.. jag menar, det e inte direkt så att du kommer råka cutta av hennes klitta.

Nabla:

Palla att du har tvingat en tjej att börja raka sig på ett sådant privat ställe. Kan du inte sätta på håriga fittor, eller vad är frågan?

klart han kan det.. han vill helst sätta på rakade fittor heltenkelt.. som de flesta andra this day in age..

ärligt talat, vem fan vill sätta på en hårboll? .. inte för o applicera komplex på fjårtisarna här inne men man vill ju ändå se fittan. varför? jo för att den är tilltalande, vacker, snygg, sexig, något man bara vill kasta sig över...

jag får inte samma kopplingar till en hårboll.. men thats just me.


   
SvaraCitera

looza:

jag får inte samma kopplingar till en hårboll.. men thats just me.

Mja, förvisso sant, men renrakad känns också lite för perverst för min smak.


   
SvaraCitera

AlphaMale:

Ok, kanske inte så vanligt att en kille frågar detta, men jag gör det faktsikt åt en annan person. Jag har lyckat övertala en tjej här i Kina att börja raka sig där nere, men hon har aldrig gjort det förr, då det är ganska ovanligt här än så länge.

bara och ta en rakhyvel och raka i duschen med/mothårs det beror på vad man själv tål, mothårs bäst effekt, och bara köra på. inte alls svårt. kan säkert va läskigt för henne i början, men bara man är försiktig så. finns nog inget bra men hon kan ju ta sån där anti ingrown hair creme så det inte blir irriterat och växer inåt.. när man är van går det på nolltid [wink] så seriösare svar kan jag inte ge dig! men alltså hahahaha seriöst, den här tråden känns lite sjuk hahahahaha XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AlphaMale:

tATu: men kina är inte dom värsta monkeys FRAM med motorsågen för i helvete!

pallar inte rasister...hoppas att du inte är seriös.

du hoppas verkligen inte att jag är seriös, ärligt vad fan tror du. preeetty obvious att alla dina svar är oseriösa, menmen alla kan ju inte vara lika smarta. [badgrin][bigcheers]


   
SvaraCitera

AlphaMale:

Hur gör ni för att se vart ni rakar?

spegel behövs inte direkt det är bara att titta ner och raka liksom böja på huvudet lite och sära på benen ^^

AlphaMale:

2. Vilken "ställning" rakar ni er i? Står ni upp eller sitter ni på huk eller hur gör ni?

står upp framtills det blir svårt att komma åt att se då sätter jag mig ner i skräddarställning typ för att komma åt vid röven

AlphaMale:

3. Finns det något man kan göra så att det inte kliar så mycket efteråt?

rena hyvlar för fan.
men det kliar mest när det växt ut en del så om man rakar regelbundet så brukar det inte vara så farligt, dock kan det vara bra att ha nåt bakteriedödande efteråt för att inte få så jävla många röda prickar.

AlphaMale:

4. Hur ofta ska man raka sig?

ska och ska men varje dag för att slippa stubb, brukar själv raka mig var eller varannan dag men det är individuellt hur snabbt det tar för det att växa ut. men åtminstone varannan dag för de flesta.

AlphaMale:

5. Hur lång tid tar det när man är van? (Inga avancerade frisyrer utan bara raka runt läpparna och spara lite där uppe så man inte ser ut som en 5-åring)

vet inte men det tar väl drygt 10 minuter för mig, men är jävligt noga, det är väl också individuellt.

hahaha, det kändes rätt random att svara på det här men aja ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tATu:

du hoppas verkligen inte att jag är seriös, ärligt vad fan tror du. preeetty obvious att alla dina svar är oseriösa, menmen alla kan ju inte vara lika smarta.

Jag tror att om du är seriös så är du en idiot. Om du inte är seriös så är du en idiot. Kort sagt så är du en idiot, och antagligen fake med tanke på din bild. Ingen seriös andvändare skulle ha en bild på sig själv där man ser ut som en blond Gollum med ätstörningar som avatar.

Clarity:

hahaha, det kändes rätt random att svara på det här men aja ^^

Tack för serösa svar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AlphaMale:

Jag tror att om du är seriös så är du en idiot. Om du inte är seriös så är du en idiot. Kort sagt så är du en idiot, och antagligen fake med tanke på din bild. Ingen seriös andvändare skulle ha en bild på sig själv där man ser ut som en blond Gollum med ätstörningar som avatar.

haha nauw, nån som tog illa upp vid mitt andra svar så gulligt.

blond gollum med ätstörningar, den var ny haha. bara för att du är för ful för att visas på bild lilla gubben


   
SvaraCitera

looza:

ärligt talat, vem fan vill sätta på en hårboll? .. inte för o applicera komplex på fjårtisarna här inne men man vill ju ändå se fittan. varför? jo för att den är tilltalande, vacker, snygg, sexig, något man bara vill kasta sig över...

[y]
När fan kom du tillbaka förresten?


   
SvaraCitera

Nabla:

Mja, förvisso sant, men renrakad känns också lite för perverst för min smak.

ah fan det ska va en liten landningsbana


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tATu:

nån

tATu:

som

tATu:

tog

tATu:

illa

tATu:

upp

tATu:

vid

tATu:

mina

tATu:

ätstörningar

tATu:

och

tATu:

för

tATu:

att

tATu:

jag

tATu:

är för ful för att visas på bild

Japp


   
SvaraCitera

AlphaMale:

Jag har lyckat övertala en tjej här i Kina att börja raka sig där nere, men hon har aldrig gjort det förr, då det är ganska ovanligt här än så länge.

Erkänn bara! Du är en osäker tonåring som precis fått lurv på murvet, och inte vågar inse det. Därför går du ut med falsk fakta och står och ljuger oss rakt i ansiktet. Så innerst inne är det du som undrar hur man rakar sig mellan bena, tro mig,

Och nu tänker du säkert "hur kan han veta det?", det beror helt enkelt bara på att jag är bäst [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En dag på gymmet:

Och nu tänker du säkert "hur kan han veta det?", det beror helt enkelt bara på att jag är bäst [cool]

Hur fan kunde du veta det?[chocked]


   
SvaraCitera

men for fuck sake.
speglar!? hur jävla komplicerat kan det vara?
för att det inte ska klia är väl regel number one att inte torraka (dvs med raklödder) och alltid med en vass hyvel. raka medhårs och var mjuk på handen.
och jag antar att de flesta tjejer, även din kines, kan böja sig fram till den grad att hon kan titta ner under magen på sig och se var tusan hon sätter hyveln. we don't do mirrors.
raka när det inte längre är som man vill ha det? jeez.
på med aloe vera eller after shave efter och hon är fit(t) for fight! [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Clarity:

vet inte men det tar väl drygt 10 minuter för mig

10 gånger sju är sjuttio, vilket nästan är sextio, vilket blir en timme. ett gånger fyra är fyra och fyra gånger tolv är 48, vilket är lika med två dygn. Så ungefär 2 av årets 365dagar spenderar du på att raka fittan [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tATu:

bara för att du är för ful för att visas på bild lilla gubben

tro mig han ser ut så....[tard]


   
SvaraCitera