Aviseringar
Rensa alla

hur reagerar du


Ämnesstartare

dina föräldrar har sovrummet under ditt. Du har din heta flickvän övernattande. Sängen gnisslar på coh dunkar i väggen lite. Dina föräldrar borde definitivt höra. Hur hanterar du situatonen?


   
Citera
Ämnesstartare

Hittar på något sätt att knulla tyst. Antingen gör man det utanför sängen eller i sängen på något tyst sätt.

Fast vettigast är ju att flytta hemifrån.


   
SvaraCitera
Kimpas

iddqd:

Hittar på något sätt att knulla tyst. Antingen gör man det utanför sängen eller i sängen på något tyst sätt.

good point! eller så skiter du i det och låtsas om att inget alls har hänt under natten [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har blivit påkommen så många gånger att jag inte orkar bry mig längre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kimpas:

good point! eller så skiter du i det och låtsas om att inget alls har hänt under natten [y]

Har funkat rätt många gånger, men det känns lite taskigt i längden.


   
SvaraCitera

Ber föräldrarna att filma såklart...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Onymous:

Ber föräldrarna att filma såklart...

[y]


   
SvaraCitera

Vem tänker på sånt när man har sex.. om man nu bryr sig så är det väl bara att flytta till en stol eller soffa. [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Somnar efter jag kommit. Gör sen high five med pappa när jag träffar honom dagen efter[smile]


   
SvaraCitera
Kimpas

Jaaa... så kan man ju också göra [rolleyes]


   
SvaraCitera

Man kan ju faktiskt ha tyst sex när päronen är hemma.[confused]

Dock ska jag dela med mig av en historia ang det här med föräldrar och sex. Det var så att jag hade sovit över hos min flicka en lördag, det var en solig söndag på morgonen. Vi vaknade runt 11 och jävlar var kelig hon blev. Det mystes och tafsades och ledde sedan till väldigt hårt och ljudligt sex. Detta var ofc coolers eftersom hennes mor gymmar på söndagar mellan 11-12 så vi sket i att kolla om hon var hemma. Grejjen är den att när vi kilar ner till köket i underkläder för att ta något att äta så sitter hennes mor där. Och ja man hör väldigt bra från flickans rum till köket. Det vart en lång pinsam tystnad och jag kämpade med att inte springa upp och gömma mig i hennes rum. Blev rätt skön stämning sedan.[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag knullar på så mycket jag kan, jag vill att mina päron ska veta att de avlat fram en riktig man:D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Du har din heta flickvän övernattande"

"Sängen gnisslar på coh dunkar i väggen lite"

"Dina föräldrar borde definitivt höra"

Vi har alltså inte sex...

Postorderhoran:

Hur hanterar du situatonen?

Sover jag inte, så försöker jag somna... [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fortsätter eller förflyttar till golvet


   
SvaraCitera