Aviseringar
Rensa alla

Hur reagerar ni om partnern säger att någon är snygg?


Ämnesstartare

Tycker ni att det är okej att ens partner sitter och rabblar upp personer de tycker är snygga, eller nämner att någon annan är snygg? Hur reagerar ni då?
Själv tycker jag att partnern får självklart tycka att andra är snygga, men kan isåfall hålla det för sig själv kanske, om min pojkvän hade sagt det så hade jag nog inte känt mig lika speciell längre. 
Tror det kan handla en del om hur bra/dåligt självförtroende man har. Vad tror ni?


   
Citera
reben

såhär :----( :''''''''''''( fast ksk inte om det är en kändis elr så elr beror på hur mitt mående e just då.

klart d är ok att göra så men ksk inte så lämpligt om man vet att partnern mår dåligt av d. plus fattar inte vfr man skulle göra så öht


   
SvaraCitera
mynona

"Visst, det är hn väl/Visst, hn motsvarar väl din smak/Inte enligt min åsikt"

Javisst handlar det om självförtroende. Att man tycker att någon annan är snygg betyder ju inte att man tycker om den som person eller vill vara ihop med den. Utseende är ju något ytligt. Man tycker ju också själv att andra är snygga även när man är i ett monogamt förhållande? Men det har nog också att göra med hur mycket man tycker att någon är sin kropp och hur mycket man skiljer på kropp och psyke. 


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Skulle spana in personen och håla med/ inte hålla med.


   
SvaraCitera

NEMI: Skulle spana in personen och håla med/ inte hålla med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:
Skulle spana in personen och håla med/ inte hålla med.


   
SvaraCitera
Kudhos

NEMI: Skulle spana in personen och håla med/ inte hålla med.


   
SvaraCitera

NEMI: Skulle spana in personen och håla med/ inte hålla med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hon får väl tycka att nån är snygg om hon vill?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men hade ju vart konstigt om hon satt och kommentade folk


   
SvaraCitera

"Ah.... (håller med eller inte)"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

registrerar informationen o delger eventuell egen åsikt i frågan


   
SvaraCitera

Skulle tycka den va ett ytligt jävla as och göra slut på direkten.


   
SvaraCitera

skoja:P:P:P:P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det händer ibland, men jag brukar inte hålla med. Hon och jag har inte samma smak i karlar så att sägaCool


   
SvaraCitera