Aviseringar
Rensa alla

Hur reagerar ni om partnern säger att någon är snygg?


Ämnesstartare

Garvar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

maryliato :
Garvar

du är fan rejält obehaglig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gamlefarbror Pastill:

du är fan rejält obehaglig

Du med 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

maryliato :

Du med 

där satt den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gamlefarbror Pastill:

där satt den

Ajjemän bullseye o grejer 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det beror väl på situationen men generellt så håller jag väl med/inte håller med ogillar iof att racka ned på folks utseenden men ah


   
SvaraCitera
höna

NEMI:
Skulle spana in personen och håla med/ inte hålla med.

vill känna detta men känner mer att jag inte duger, särskilt när det är någon som inte alls liknar mig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vänd på det, tycker du att andra är snygga trots att du är i ett förhållande? JA!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har varken utmärkande bra eller dåligt självförtroende, men det som brukar hända är att jag håller med om att personen är snygg, varpå vi håller en uttömmande diskussion kring vad som är snyggt och vad som inte är snyggt och om det finns några andra personer med liknande snygghet som därefter kan bedömas med en till uttömmande diskussion.

i de fall där jag inte kan hålla med om att personen är snygg uppstår först ett ögonblicks konflikt i min hjärna, där jag funderar på om jag kan uttrycka min preferens utan att framstå som svartsjuk och ogin, och sen tänker att det vore olämpligt att motivera den genom att börja kritisera alla osnygga grejer hos den personen. därefter svarar jag "jaha".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håller antingen med eller invänder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:
Håller antingen med eller invänder.

tänk om du varken tycker likadant eller olika då utan e helt neutral


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gamlefarbror Pastill: tänk om du varken tycker likadant eller olika då utan e helt neutral

Kan inte vara neutral till ifall någon är snygg eller inte, det är en binär frågeställning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Kan inte vara neutral till ifall någon är snygg eller inte, det är en binär frågeställning.

tänk om den verkligen är precis på kanten mellan snygg eller inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

beauty walks a razors edge 
sa bob dylan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gamlefarbror Pastill: tänk om den verkligen är precis på kanten mellan snygg eller inte

Ja, tänk om. Då kanske det väger över åt ena eller andra hållet beroende på humör.


   
SvaraCitera