Aviseringar
Rensa alla

Hur röker man hasch i pipa?


Ämnesstartare

Hallå, jag och några polare har tänkt skaffa oss lite röka till helgen. Jag har en haschpipa liggande någonstans hemma men jag vet dock ej hur man använder den, någon som har erfarenheter om det här? Gärna ett utförlig guide, jag har som sagt aldrig rökt i pipa tidigare.


   
Citera
Ämnesetiketter

googla???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

googla???

kanske alltid är det första man gör? och nej, jag hittade ingenting där.


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

googla???

kul att du om någon inte kunde svara på den frågan;)[cute][cute]


   
SvaraCitera

Man eldar på det rökbara och suger samtidigt tills det fattat glöd. En ganska vanlig rökprincip överlag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Posta gärna en bild på en klassisk pipa också, satt jag inte har fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Man eldar på det rökbara och suger samtidigt tills det fattat glöd. En ganska vanlig rökprincip överlag.

ska man blanda med lite tobak och bara slänga i det eller? hur mycket ska man ha i?


   
SvaraCitera

Hoolabandoola:

ska man blanda med lite tobak och bara slänga i det eller? hur mycket ska man ha i?

om du vill. beror på hur starkt du vill ha det


   
SvaraCitera

Hoolabandoola:

ska man blanda med lite tobak och bara slänga i det eller? hur mycket ska man ha i?

Du har i så mycket du vill röka. Har dock ingen aning om vad som skiljer en haschpipa från en vanlig pipa, men kan tänka mig att idéen med en sådan är att man inte ska behöva mecka med tobak utan lägga biten rakt i.


   
SvaraCitera

Hoolabandoola:

Posta gärna en bild på en klassisk pipa också, satt jag inte har fel.

Men pipa som pipa [mad]
Image
Image


   
SvaraCitera

lås tråden

den är ond


   
SvaraCitera

Hoolabandoola:

Hallå, jag och några polare har tänkt skaffa oss lite röka till helgen. Jag har en haschpipa liggande någonstans hemma men jag vet dock ej hur man använder den, någon som har erfarenheter om det här? Gärna ett utförlig guide, jag har som sagt aldrig rökt i pipa tidigare.

Haha Noobs !


   
SvaraCitera

framtidstron är död:

Du har i så mycket du vill röka. Har dock ingen aning om vad som skiljer en haschpipa från en vanlig pipa, men kan tänka mig att idéen med en sådan är att man inte ska behöva mecka med tobak utan lägga biten rakt i.

Majs pipa eller vanlig pipa funkar utmärkt!

Mecka ihop feten och tobaken lägg bara i det ,sen så sug sug sug !

shebang är en utmärkt pipa funkar lite som en bong..

freedom peace!


   
SvaraCitera

Happy420:

Haha Noobs !

Haha Tönt !


   
SvaraCitera

du knarkar, men är för dum för att ta reda på hur man gör. grattis lr nåt[cute]


   
SvaraCitera