Aviseringar
Rensa alla

Hur röstade UM?


reben:

öh
det där hade varit stil om året va 1994

inte ens retro

vilket föredrar duråå?


   
SvaraCitera

Piratpartiet


   
SvaraCitera
reben

S3ON:

vilket föredrar duråå?

va?
samma som på övriga sidor
arial lr va de e helvetica sans serif fan vet jag. man ska va konsekvent med seriös tecken snitt


   
SvaraCitera

reben: arial lr va de e helvetica sans serif fan vet jag. man ska va konsekvent med seriös tecken snitt

😀


   
SvaraCitera

Piratpartiet.


   
SvaraCitera

Vänsterpartiet


   
SvaraCitera

Vuzz: Moderaterna


   
SvaraCitera

Vuzz: Moderaterna

Är ju adlig så


   
SvaraCitera
Kudhos

Är ju vit heterosexuell man uppväxt i ett tryggt övre-medelklass område med säker framtid och antalet sparfonder, aktier, och konton i mitt namn tyder endast på

Vuzz: Moderaterna


   
SvaraCitera
Kudhos

Peder%20Fogstrand.jpg

^ jag om några år


   
SvaraCitera

Stödröstade på 3 partier
Gudrun till riksdagen


   
SvaraCitera

Vuzz: Sverigedemokraterna

Hade vi inte haft massinvandring av araber och afrikaner så hade det blivit Moderaterna.


   
SvaraCitera

Pink Purple Babe:

Hade vi inte haft massinvandring av araber och afrikaner så hade det blivit Moderaterna.

Araber & afrikaner?
Snälla, jämför dubai med sthlm

hejdå


   
SvaraCitera

finmatta: Araber & afrikaner?
Snälla, jämför dubai med sthlm

hejdå

You got the point, baby!

Det finns färre svenskar i Dubai än vad det finns araber i Stockholm. Jävligt märkligt, eller hur? Med tanke på att araberna har det sämre ställt ekonomiskt än vad de "rika svenskarna" har som reser och far och har "supergod" ekonomi.

Som sagt, i Sverige ska det finnas svenskar och i Dubai araber. 


   
SvaraCitera

Pink Purple Babe: Som sagt, i Sverige ska det finnas svenskar och i Dubai araber.

Tycker det kan finnas båda men inte att det ska finnas fler utländska/invandrare än svenskar i Sverige på såhär kort tid av invandring.
JUST NU. I framtiden är det andra bullar men ja, Sverige är inte redo för mångkultur

Pink Purple Babe: Det finns färre svenskar i Dubai än vad det finns araber i Stockholm. Jävligt märkligt, eller hur?

Det är inte det minsta märkligt... Det är krig och elände i Mellanöstern.

Pink Purple Babe: Med tanke på att araberna har det sämre ställt ekonomiskt än vad de "rika svenskarna" har som reser och far o ch har "supergod" ekonomi.

Ja det har dem och det är väl ni "rasister" (lr vad man ska kalla er) som tycker att invandrare som kommer hit inte förtjänar den peng de får? Så ni påstår alltså att till och med invandrare i Sverige får tillräckligt mycket pengar

Oj, oj, oj till den svenska läkarens lön säger jag då 🙂


   
SvaraCitera