Aviseringar
Rensa alla

HUR röstar du i vårat parti val?


jag kommer rösta på något jag inte är nöjd med


   
SvaraCitera

Bara Ta Allt:

riksdagsvalet väljer jag Vänsterpartiet för att de är det minst sämsta alternativet som har någon reell chans att påverka politiken.

jag måste säga att du är typ lite av idol. det du säger i trådar osv. är bra, du verkar bra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lovepayyouback:

jag måste säga att du är typ lite av idol. det du säger i trådar osv. är bra, du verkar bra!

Hehe, tack. Kul att i alla fall nån tycker att det man skriver är vettigt. [crazy]


   
SvaraCitera

fishi:

... ?

bästa reaktionen. 😀

Bara Ta Allt:

Hehe, tack. Kul att i alla fall nån tycker att det man skriver är vettigt.

ja, liksom jag har ju tex. dig citerad på min pres till och med. du är ju typ allt jag vill va va!


   
SvaraCitera

typ alltså, vi ska ju inte ööööverdriva heller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kommer rösta på Liberala partiet eftersom det är det enda partiet vars åsikter jag känner att jag kan stödja.


   
SvaraCitera

F! eller SPI


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Piratpartiet. För att det är viktigt för mig med ett fritt samhälle utan lagar som kissar på demokratin.

Piratpartiet är ett fåfrågaparti, är jag mycket väl medveten om. Jag resonerar dock som så att jag hellre röstar på ett parti där jag håller med i alla frågor (vilket jag gör gällande Piratpartiets frågor), än ett parti med fler frågor där jag håller med i en väldigt liten del av frågorna.

För mig finns det inget alternativ som redan sitter i riksdagen som jag tycker jag håller med tillräckligt, närmsta skulle i sådana fall vara Miljöpartiet om Piratpartiet inte hade funnits.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lovepayyouback:

ja, liksom jag har ju tex. dig citerad på min pres till och med. du är ju typ allt jag vill va va!

Haha, askul. [bigsmile]


   
SvaraCitera

Bara Ta Allt:

Haha, askul.

hehhehheeh ja!


   
SvaraCitera

Bara Ta Allt:

Haha, askul.

men har undrat ett tag över din avatar, men inte vågar fråga förstås[wink] det är ju först nu som du vet xD

ja.. hrm. vart är din bild ifrån 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lovepayyouback:

men har undrat ett tag över din avatar, men inte vågar fråga förstås[wink] det är ju först nu som du vet xD

ja.. hrm. vart är din bild ifrån 🙂

Dåligt troll. [crazy]

Men bilden är från en demonstration i Lund.


   
SvaraCitera

Bara Ta Allt:

Dåligt troll.

men fan. jag är inget troll, jag säger det jag tycker och för att våga det för jag skäms lite över det så jaaa, du fattar.l


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lovepayyouback:

men fan. jag är inget troll, jag säger det jag tycker och för att våga det för jag skäms lite över det så jaaa, du fattar.l

Du skriver som ett troll i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle jag fått rösta, skulle det bli på sverigedemokraterna. Helt klart.


   
SvaraCitera