Aviseringar
Rensa alla

Hur rymmer man?


Ämnesstartare

Hej, jag och min kille har haft tanken på att rymma. Det är inget färdig stämplat, men jag skulle gärna vilja ha lite klarhet om vad vi funderar på att gå igenom. Tack på förhand.P.S vill helst inte höra 'sök hjälp' etc. etc.


   
Citera
Ämnesetiketter
NEMI
 NEMI

en går ut genom dörren..


   
SvaraCitera

man köper flygbiljetter 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej, vill inte ha ironiska svar. Skriv realistiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Måste man inte vara 18 för det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är inte född 90. Är 98:a


   
SvaraCitera

Sianna9090:
Måste man inte vara 18 för det?

finns ju en svart marknad som låter dig försvinna spårlöst med fejkade identitetshandlingar o.s.v.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och hur exakt får man tag på det?


   
SvaraCitera

Vart fan ska du rymma? Hur tänker ni försörja er? Ska ni bo i skogen och äta ruttna grävlingar?  


   
SvaraCitera
leiz
 leiz

Rymma? Om det är så att ni lever under dåliga omständigheter och vill rymma pågrund av det, så är det väl bättre ändå att reda ut det dåliga med ex socialen. Är det bara ett slags ryck " ja vi rymmer " så skulle jag be att ni tänker över det ordentligt. Kan säkert låta skitkul, men hur har ni tänkt att klara er? Vad ska ni få pengar ifrån? Ska ni åka utomlands eller som förestående sa, bygga en hydda i skogen? Har ni tänkt igenom detta över huvud taget och är medveten om konsekvenserna?


   
SvaraCitera

Varför ska du/ni rymma för tycker jag är den största frågan??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Socialen? Fråga vilken människa som helst som haft me soc å gö. Å se vad dom tkr 🙂


   
SvaraCitera

leiz: hu

ska du gifta dig :$

värsta asfina klänningen elr


   
SvaraCitera

Funderar oxå på att rymma men hemifrån bara och bo i skogen osv. Mat= Behöver jag inte. Men det är det jag vet inte i vilken skog och vart?... 


   
SvaraCitera

Johanna123: Mat= Behöver jag inte

då svälter du jöh?


   
SvaraCitera