Aviseringar
Rensa alla

Hur sann är denna bild?


Ämnesstartare

Men det stämmer ju inte. Sluta diskutera! Arg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flozzyhar inget emot att någon går i underkläder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Niklas:
Men det stämmer ju inte. Sluta diskutera! Arg

Vad är det som inte stämmer? Om man klär sig på ett sätt på stranden för att visa upp sig, och sedan drar på sig precis samma paltor i sovrummet och får panik när en kille tittar på en så är det inget annat än hyckleri.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

8chan:

Vad är det som inte stämmer? Om man klär sig på ett sätt på stranden för att visa upp sig, och sedan drar på sig precis samma paltor i sovrummet och får panik när en kille tittar på en så är det inget annat än hyckleri.

Jag har aldrig varit med om att tjejer haft problem med att visa sig i underkläder för en. Har alltid upplevt att det varit lika naturligt som bikini. Så den andra reaktionen i bilden är helt främmande för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fast jag vill inte visa mig i badkläder heller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Niklas: Jag har aldrig varit med om att tjejer haft problem med att visa sig i underkläder för en. Har alltid upplevt att det varit lika naturligt som bikini. Så den andra reaktionen i bilden är helt främmande för mig.

bilden syftar på när de blir överraskade... och bara för att de känner sig bekväma runt dig betyder det inte att de gör det runt alla Galen 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Niklas:
Jag har aldrig varit med om att tjejer haft problem med att visa sig i underkläder för en. Har alltid upplevt att det varit lika naturligt som bikini. Så den andra reaktionen i bilden är helt främmande för mig.

Tror mest det är reaktionen 8chan får när han smyger omkring i omklädningsrum.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim:
Fast jag vill inte visa mig i badkläder heller

Är du tjock eller spinkig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:

Tror mest det är reaktionen 8chan får när han smyger omkring i omklädningsrum.

Inte omöjligt! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känner likadant i båda plagg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

8chan:

Är du tjock eller spinkig?

vad spelar det för roll om jag trivs med min kropp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim:

vad spelar det för roll om jag trivs med min kropp

Man trivs med sin kropp beroende på hur den ser ut, var inte så flummig och verklighetsfrånvänd nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dinkompis: bara för att de känner sig bekväma runt dig betyder det inte att de gör det runt alla

Det är ju dock sant.. Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Niklas:

Det är ju dock sant.. Blink

det handlar ju om en fasad också... vissa tjejer tror att de måste vara som tjejen i bilden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dinkompis:

det handlar ju om en fasad också... vissa tjejer tror att de måste vara som tjejen i bilden

Inga jag träffat..


   
SvaraCitera