Aviseringar
Rensa alla

Hur ser den perfekta 'First Date' ut?


Ämnesstartare

TJENA SMULAN, STÅR DU HÄR & ÄTER KEX? Cool

(Danko Jones - First Date, bra bra bra)

Du ska ut med en läcker mänska på en date, vilken aktivitet är det säkraste kortet för att uppnå 'Dejt #2' ? Blink


   
Citera
Ämnesstartare

LISEBERG/GRÖNA LUND!!!!!!!111 sen ta en mysig promenad på kvällen när man e alldeles hes o käka vid vattnet 

eller typ träna tillsammans duscha tillsammans göra mat tillsammans invadera sovrummet tillsammans ?? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Röstade middag + bio men vill plocka bort just bio. Det är ingen bra första dejt aktivitet enligt mig då du vill lära känna en person och då är sitta tyst i en biosalong inte det bästa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nr 1 


   
SvaraCitera

Gå en promenad till en sjö i närheten och ha med sig lite fika och bara sitta och prata och mysa. Skulle vara perfekt enligt mig men har aldrig upplevt det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller museum omg :-/ men det blir det första alternativet i alla fall. Go big or go home? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kasta boll. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

promenera vid typ hamnen + grilla/laga mat tillsammans sen. Så jävla svårt att bara välja ett 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Föredrar att fika eller göra någon mini-road-trip, för att få mycket tid till att prata och lära känna varandra. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Middag, promenad eller något. Något socialt där man kan klämma och känna lite på varandra. Lära känna varandra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

s1cce: eller museum omg

vore det kul? +_+


   
SvaraCitera
Draug

froggygog: Ett eget alternativ som jag strax ska lägga i kommentarsfältet!

Vandra tillsammans i orörd natur, tälta och röka en gräsare framför en sprakande brasa.Hjärta


   
SvaraCitera
b1son

picknick i skogen
mannen bär vinflaskorna

edit: alltså om 1 man e med på dejten så bär han vinflaskorna annars vet jag inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

vore det kul? +_+

Jag kan gapa extra med munnen när jag ser typ skelett och indirekt visa att jag är en duktig flicka :-/


   
SvaraCitera
b1son

mannen bär vinflaskorna


   
SvaraCitera