Aviseringar
Rensa alla

Hur ser det ut för mobbaren och den smartaste i klassen idag?


Ämnesstartare

Som frågan lyder, Hur ser det ut för mobbaren och den smartaste i klassen idag, vad gör de nu?
Fick denna frågan av en vän till mig, nu är man nyfiken vad andra har att säga 🙂


   
Citera
mynona

Jag tror inte att jag har någon koll på den saken. En som uppträdde tämligen obehagligt var i alla fall engagerad i moderata partiet senast jag hörde något om henne. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill inte veta.

Tyvärr vet jag lite. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

från högstadiet eller gymnasiet?

fanns inga mobbare på gymnasiet, men mobbarna från högstadiet tror jag jobbar med bygge, lever rätt ohälsosamma liv.

smartast i klassen, vet inte vem som var smartast


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det finns olika men vet iaf en och det är helt olika


   
SvaraCitera

jag doktorerar


   
SvaraCitera

I klassen? Vi har inget mobbare i våran klass, men den smartaste i våran klass är smartast i hela skolan. Han har flera A, lägsta betyget är C, han har matteboken som dom i 2:an på gymnasiet (går i 9:an), gjorde nationella proven i åttan (för dom som går 2:an på gymnasiet), fick typ ALLA rätt och alla avgudar honom Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stötte på en gammal mobbare härom året, han har fru och villa och grejer nu, jag räknar nog mig som den smartaste och jag är hopplöst förlorad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet att han antagligen han har ett dåligt jobb eller inget och röker, dricker och snusar hela tiden och har ett dåligt liv Mycket glad


   
SvaraCitera
reben

i gymnasiet va jag nog både mobbaren och den smarta

o se hur det gick för mej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gamlefarbror Pastill:
det finns olika men vet iaf en och det är helt olika

Vet du vad de gör? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fick höra att den smartaste smartaste tog självmord och mobbaren tog överdos,och dog. Thug life i guess.


   
SvaraCitera
time
 time

Mina allra värsta plågoandar från högstadiet gör lite olika grejer. En har varit in och ut på psyk sedan just den perioden, vet inte vad hen har för sysselsättning nu men hen föreläste i alla fall på min gamla gymnasieskola om psykoser och PTSD när jag gick en mer avancerad psykologikurs. Två andra är föräldrar nu och verkar åtminstone vara ganska nyktra. 

Jag har ingen aning om vad de smartaste i klassen gör, fast jag var väl lite av en duktig tjej i skolan, så en av dem läser i alla fall till lärare, om man nu får banka på egen trumma på det sättet. 


   
SvaraCitera

Har ingen i mina gamla klasser som det har kukat ur för.. återkommer för säkerhets skull.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: En som uppträdde tämligen obehagligt var i alla fall engagerad i moderata partiet senast jag hörde något om henne.

Haha. De som mobbade mig var också höger. Intressant.


   
SvaraCitera