Aviseringar
Rensa alla

Hur ser det ut för mobbaren och den smartaste i klassen idag?


mynona

Zymba:

Haha. De som mobbade mig var också höger. Intressant.

Kanske säger något om människosynen - de starka ska slå på de svaga 😉 

Hur det ser ut för den smarta vet jag inte riktigt. Jag vet faktiskt inte riktigt vem som var smart. Jag var så distanserad från min klass att jag inte riktigt märkte dem. Klassens populäraste kille var dock både snäll och smart, och såvitt jag förstått bör han rimligen ha gått långt, men vart vet jag inte. Jag vet väldigt lite om medlemmarna i min forna grundskoleklass. det får tankar att vandra


   
SvaraCitera

jag är den smartaste, kan ärligt säga att jag mår jävligt bra. satsar på läkarlinjen senare. (går i 8:an) Asså man kan typ inte vara den smartaste om du inte har det jättebra hemma osv. mobbarna typ fryser mest ut andra nu för tiden eller (tjejer) bitchblbickar. jag är smartast och bitchigast. kanske ingen bra kombination.. men gör att jag kan svara på sånna här frågor 🙂


   
SvaraCitera

HeyIJustMeetYou:
I klassen? Vi har inget mobbare i våran klass, men den smartaste i våran klass är smartast i hela skolan. Han har flera A, lägsta betyget är C, han har matteboken som dom i 2:an på gymnasiet (går i 9:an), gjorde nationella proven i åttan (för dom som går 2:an på gymnasiet), fick typ ALLA rätt och alla avgudar honom Glad

Verkar vara en bra kille. Söt


   
SvaraCitera

Neko271828:

Verkar vara en bra kille. Söt

Ganska  schysst kille, dock så har han en crush på våran biologi och mattelärare :/ ,sedan så bitchblickar han kemiläraren och tacklar mig på gympan. 
Vi kommer fixa att han får gå ensam på balen.


   
SvaraCitera

HeyIJustMeetYou:

Ganska  schysst kille, dock så har han en crush på våran biologi och mattelärare :/ ,sedan så bitchblickar han kemiläraren och tacklar mig på gympan. 
Vi kommer fixa att han får gå ensam på balen.

Låter som en fin idé.


   
SvaraCitera

Neko271828:

Låter som en fin idé.

Mycket glad Loner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De flesta bor kvar i hålan, jobbar antingen inom vården eller är arbetslösa.


   
SvaraCitera
Lenny

Mobbaren bor kvar i samma håla & har hus med flera lån och barn på väg
Den smartaste studerar något i England och har bott där ett tag 


   
SvaraCitera