Aviseringar
Rensa alla

hur ser det ut när bodybuilders är gravida


Kul troll.


   
SvaraCitera

Kul troll.


   
SvaraCitera

Om tjejer tränar för mycket försvinner mensen så det går inte för dem att bli gravida! Men jag tror att om de slutar kommer den tillbaka! Trodde folk visste det 😛


   
SvaraCitera

msh8kmrDetta var det närmsta jag kom.


   
SvaraCitera

heather10.jpg

heather9.jpg


   
SvaraCitera

urgh: misstänker att riktigt deffade bodybuilders, alltså sådana som är i form att tävla inte så lätt blir gravida.

tror på d1a 


   
SvaraCitera

Fortfarande kan inte body bodybuilders blir gravida!!


   
SvaraCitera

Är det ens fysiskt möjligt för ett muskelpaket till kvinna att bli gravid?! Barnet lär ju bli mosad mot muskelmassorna Förvirrad


   
SvaraCitera

Volvo4life: Barnet lär ju bli mosad mot muskelmassorna

nej. en får förstås dra ner på tränandet när en upptäcker graviditet, men musklerna över magen dras isär när barnet växer.


   
SvaraCitera

Herrejävlar vilken massa dumheter ni skriver. 


   
SvaraCitera

iddqd:
Herrejävlar vilken massa dumheter ni skriver. 

Nej då det är dåligt för kvinnor att träna 🙂


   
SvaraCitera

iddqd:
Herrejävlar vilken massa dumheter ni skriver. 

Upplys den simpla skaran


   
SvaraCitera

elverpigen:

Upplys den simpla skaran

Ja alltså kvinnliga bodybuilders brukar oftast inte bli gravida när de är i tävlingsform precis. Och när man blir på smällen så lägger man oftast på sig fett. Så även om jag aldrig sett en bodybuilder som är gravid skulle jag väl tippa på att det ser ut som vilken gravid kvinna som helst fast med mer muskler. Typ. 


   
SvaraCitera

iddqd:

Ja alltså kvinnliga bodybuilders brukar oftast inte bli gravida när de är i tävlingsform precis. Och när man blir på smällen så lägger man oftast på sig fett. Så även om jag aldrig sett en bodybuilder som är gravid skulle jag väl tippa på att det ser ut som vilken gravid kvinna som helst fast med mer muskler. Typ. 

Bra jobbat. 


   
SvaraCitera

elverpigen:

Bra jobbat. 

Tacksomfuck. Känns dock som att det är något de flesta borde kunna komma fram till genom att tänka lite men det verkar vara för mycket begärt. 

Cutenessoverload:
Fortfarande kan inte body bodybuilders blir gravida!!

KÄLLA PÅ DET TACK


   
SvaraCitera