Aviseringar
Rensa alla

hur ser din framtida pojkvän/flickvän ut?


Ämnesstartare

Blev kär i henne igår natt:

Så jävla perfekt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför gör du så mycket konstiga trådar Anura? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

svara först du anura

För det gör ju alltid du! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BROWN SUGAH'


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Varför gör du så mycket konstiga trådar Anura? [shake]

är väl inte konstigt att fråga vad folk attraheras av och vilka egenskaper de gillar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Välvårdad. Bär skjorta. [blush]


   
SvaraCitera

Om man går runt och har en lista på kriterier på hur ens partner ska se ut eller vara har man något fel med sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

är väl inte konstigt att fråga vad folk attraheras av och vilka egenskaper de gillar

Iofs men jag tycker att det är så mycket mer än utseende och sånt som spelar mycket större roll. Fast alla tycker säkert inte som jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

polymyalgia_reumatika:

Välvårdad. Bär skjorta.

Som mig? [cute][cute][cute][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Iofs men jag tycker att det är så mycket mer än utseende och sånt som spelar mycket större roll. Fast alla tycker säkert inte som jag.

såklart, men han skrev ju att man ska skriva sådant också. egentligen ska det ju stå "vad attraheras du mest av" isf.


   
SvaraCitera

isola:

egentligen ska det ju stå "vad attraheras du mest av" isf.

Men det gör det inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol.


   
SvaraCitera

Ungefär samma längd som mig spelar inte så stor roll egentligen, smal/lite mullig någon bra mellanblandning, inte för stora bröst(VAFAN SÄGER HAN ELLER VAD?[cool]) Ne men allt från små till iaf mellanstora(if that makes any sense?)

Gamer guuurl är ett måste >:O Jag själv är inte beroende av andra människor och gillar att leva singel-livet, IMMA JUST TALKING ABOUT THE PREFECT ONE FOR ME in a Fall inlove moment sak lizoom.
Lite blyg kanske, om inte så helst lite såkallat headstrong, bölar inte över allt och om ska vara veggo eller ha andra slags matvanor som inte ses som "Normalt"(ursäkta termen men jag vet inte på vilket annat sätt att uttrycka det på). Inte vara så jävla känslig över att andra inte tycker det är en BIG DEAL lixxxom.
Lyssnar inte på dom kompisarna utan pojkvän med flera olika KK´s YOU ALL KNOW YOU EXIST YOU PIECES OF TRASH(Inget emot tjejer med en sexuell aptit bara hatar dom som inte kan hålla ett förhållande om dom så försökte och tror dom kan allt om dom. För när dom väl tänker tanken på ens försöka skaffa förhållande vet vi ju alla hur det slutar, det blir obesvarad kärlek från en av dom som dom aktivt ligger med TIHI)
Inte för sexfixerad, jag gillar att ha sex och så men vafan är ju inte beroende av det precis, lutar mer åt ett asexuell håll än de flesta jag känner.
kNAUsig är ett stort + i TOXIC´s föredragande av kvinnor

Jag vet vad jag vill och visst man ändras ju helatiden, dessa föredragande kanske försvinner inom 6år eller nått men såhär tycker jag just nu, AND THAT`S FINE.
JAg ska ha det bästa jag själv kan tänka mig med en partner och om det inte går att ordna så vet jag att jag endå klarar mig helt perfekt själv[bigcheers]


   
SvaraCitera

som dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

som dig

ouf, rakt på sak.


   
SvaraCitera