Aviseringar
Rensa alla

Hur ser ditt kvinnoideal ut?


Ämnesstartare

Jag kom på att mitt ideal var Miranda

Image

Liten, söt, kort hår, har personlighet, gillar äventyr. Det där räcker i stort sett för att jag ska falla handlöst. De flesta tjejer jag har träffat saknar personligheten och äventyret, tror nog att jag bara känner två eller tre som lever upp till mitt ideal.

Hur är era ideal? Själklart så ska tjejer också svara på hur deras ideal ser ut, det vill säga hur de vill att de själva eller deras flickvänner ska vara för att vara mest optimal och underbar.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

schteek


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vem är Miranda?
Kollade inte på det barnprogrammet tror jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

energi, glädje, individualism, och intelligens i symbios räcker för att jag ska falla. sen krävs det ju annat för att det ska fungera också.

jag är väldigt kräsen egentligen

sedan är "att ha personlighet" väldigt luddigt. Finns det människor som "inte" har en personlighet?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Mawns:

Miranda

alltid undrat vem oväntad's avatar föreställt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vem är Miranda?

Härifrån:

Image


   
SvaraCitera

En tjej som är vegan, kelig, har trevliga hårtovor och ej stavar fel. Dessutom skall hon i denna stund hålla på att fixa till en snygg gitarrversion av Björnes magasin-visan.

Ungefär som jag, dock skall hon vara bättre med människor. Jag är rätt dålig med människor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

sedan är "att ha personlighet" väldigt luddigt. Finns det människor som "inte" har en personlighet?

Vet att det är luddigt, that's the point. Finns flera olika personligheter som tilltalar mig, men det viktigaste är nästan att hon har en distinkt personlighet som är intressant (till skillnad från sisådär 90% av alla jag träffat)

För er som är utseendefixerade så är här en fin lista att välja mellan:

störrebild

Image

Till alla er som svarar på bilden: varför valde ni just den personen? vad attraherar er?

Dold text: väljer 1, men 2 3 5 och 10 är också bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Dold text: väljer 1, men 2 3 5 och 10 är också bra

10 - den enda som dög.


   
SvaraCitera

Mawns:

3

Glad, rolig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

har personlighet

Känner typ två. max.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fff. jag vågar inte svara


   
SvaraCitera

resume:

fff. jag vågar inte svara

Svara, gosse, annars håller jag skållande heta glödlampor mot dina ögonglober.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Svara, gosse, annars håller jag skållande heta glödlampor mot dina ögonglober.

kör på 2 då om hon är kort


   
SvaraCitera
Hando

Mawns:

1

eller

Mawns:

10

+ glad, trevlig, smart och rolig


   
SvaraCitera