Aviseringar
Rensa alla

Hur ser ditt sociala liv ut?


Ämnesstartare

Tänkte kolla hur ensam jag är på en skala.

Efter jobbet (där jag btw jobbar med många vänner), så umgås jag med folk kanske ca 3 dagar i veckan, krogen, gymmet osv.
Resterande tid sitter jag oftast hemma vid datorn, vilket jag själv tycker känns lite väl mycket.

Hur är ni själva, hur ofta umgås ni med vänner? Hur ser er vecka ut?
vore som sagt bara kul att höra.


   
Citera

har ett ganska ensamt jobb, 2 kollegor samt en tredje som dyker upp ibland, går till gymmet och träffar gamla klasskompisar som man surrar lite med, umgås dock inte med dem annars och eftersom mina närmsta vänner hellre sitter hemma och spelar WoW följer dom inte med mig 🙁

på helgen har jag ett gäng gamla gymnasiekompisar samt några grabbar som jag träffat genom mina kompisar hemifrån som dock bor i en annan stadsdel, åker därför ensam in till stan och träffar gänget där, vi går på krogen och det slutar på tre sätt:

1. Jag åker hem helt ensam
2. Jag sover över hos en kompis
3. Jag följer med nån brud som jag raggat upp


   
SvaraCitera

För tillfället rätt tomt då större delen av mina bekanta flyttade iväg nu under hösten


   
SvaraCitera

har inget typ

vaknar. går till skolan där jag inte känner någon eller har någon vän. kommer hem, äter mat. är sen bara hemma. umgås sällan med vänner då de är upptagna hela tiden. sen sover jag. sen upprepar sig allt. ibland kanske man träffar en vän men det blir mer och mer sällan.

livet är löjligt tråkigt. sen blir folk så tråkiga när de blir äldre. mina vänner vill gå på krogen och sån bullshit. finns inget tråkigare än krogen. bajs på allt


   
SvaraCitera

kliver upp på morgonen och säger hej till mina vänner Bang och Olufsen.


   
SvaraCitera

loveisevil:

hur ofta umgås ni med vänner?

har inga vänner

loveisevil:

Hur ser er vecka ut?

eftersom jag varken jobbar eller pluggar just nu så gör jag i princip ingenting. ibland går jag ut för det känns konstigt att vara inne för länge, men då går jag mest omkring på stan.
när jag gick på gymansiet gick jag alltid hem direkt efter skolan.

loveisevil:

Efter jobbet (där jag btw jobbar med många vänner), så umgås jag med folk kanske ca 3 dagar i veckan, krogen, gymmet osv.

Kan du inte umgås mer med dom då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inga fler som har någon form av liv?


   
SvaraCitera

loveisevil:

så umgås jag med folk kanske ca 3 dagar i veckan, krogen, gymmet osv.

mer än mej[blush][cry] måste anstränga mej ifall ja ska va med någon ba en dag


   
SvaraCitera
time
 time

Under skoldagar umgås jag med människor varje rast och så. Ibland går jag med dem och dricker kaffe efter skolan och hänger lite allmänt, detta händer kanske 2-4 dagar i veckan. Sedan tar jag bussen hem och sitter på UM resten av kvällen tills det är dags att sova. [blush]

Fast på helgerna kalasar jag med dessa människor också + har sambo så jag tror inte jag är särskilt ensam...


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Under skoldagar umgås jag med människor varje rast och så.

timeisrunningout:

Sedan tar jag bussen hem och sitter på UM resten av kvällen tills det är dags att sova.

timeisrunningout:

har sambo så jag tror inte jag är särskilt ensam...

Detta beskriver min vardag.
Fast ja, några gånger om året träffar jag ju mina BFF's som jag träffat här på um (såklart). [crazy]


   
SvaraCitera

Och byt ut "um" till "dragon age 2" i andra citatet.


   
SvaraCitera

Jag är mest ensam hemma, trivs bäst så. Fast nån gång ibland kan jag ta en fika med en vän på stan, eller gå på nån fest. Men jag trivs bäst ensam.


   
SvaraCitera
zIGGE

Nintendo:

Sedan tar jag bussen hem och sitter på dragon age 2 resten av kvällen tills det är dags att sova.

[tard]


   
SvaraCitera

zIGGE:

[tard]

Sitter med, om det passar bättre då.

Men asså, köpte det för inte så länge sedan och har bara spelat igenom det fyra gånger, såatte... lär ju tröttna i sinom tid [y]


   
SvaraCitera
zIGGE

Nintendo:

Men asså, köpte det för inte så länge sedan och har bara spelat igenom det fyra gånger, såatte... lär ju tröttna i sinom tid

tänkte på att du skrev om det typ.... månader sen

kan inte sitta med det fortf?? så långt håller det inte

varje dag i månader

.. haha

bättre med the sims

får man ett socialt liv!1

[tard]


   
SvaraCitera