Aviseringar
Rensa alla

Hur ser en fontänorgasm ut?


Ämnesstartare

Hade sex med min pojkvän igår, fick en stark orgasm, som även han kände droppade ner på hans mage. På täcket blev det en fläck som var genomskinligt beige, men när jag får orgasm så brukar de ju anta samma färg som flytningar, alltså vit eller lite genomskinligaktiga. Och dessutom var det en väldigt stor fläck. Och som jag förstår det så "sprutar" fontänorgasmer ut, men de kanske inte gör det om kuken är inne i en samtidigt?

Min fråga är: Har någon fått en liknande orgasm?
Och är det en fontänorgasm? [smile]


   
Citera

LisaR:

Och är det en fontänorgasm? [smile]

Det var nog en fontänorgasm ja.


   
SvaraCitera

hahahaha, du kissa på dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej! För att tillägga, sååååå stor var inte fläcken och dessutom var den ju lite kladdig, kiss är i flytande form kära du


   
SvaraCitera

Så vitt jag vet så är fontänorgasmer färglösa [party]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Så vitt jag vet så är fontänorgasmer färglösa

har tobbish gett dig en? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hmm ja, det är ju det jag undrar, den var ju inte helt i någon färg, men den var nästan så det såg ut som man spillt ut te eller något, och inte jättekladdigt, för något från min kille kan det ju inte vara, tycker bara det var så konstigt, för jag har aldrig fått något sådant [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vem är tobbish? nä, ingen tobbish inte [surprised]


   
SvaraCitera

Roslagsvatten AB:

har tobbish gett dig en? [blush]

Nä, snarare 30 [party]

LisaR:

hmm ja, det är ju det jag undrar, den var ju inte helt i någon färg, men den var nästan så det såg ut som man spillt ut te eller något, och inte jättekladdigt, för något från min kille kan det ju inte vara, tycker bara det var så konstigt, för jag har aldrig fått något sådant [surprised]

Låter skumt [no-no] Luktade det något? [cute]


   
SvaraCitera

grattis, du har aids


   
SvaraCitera

Nintendo:

Nä, snarare 30

på raken? [surprised]


   
SvaraCitera

LisaR:

vem är tobbish? nä, ingen tobbish inte [surprised]

Det var inte dig han citerade.


   
SvaraCitera
blum
 blum

Om det var en genomskinlig vätska som droppade så kan det nog ha varit en fontänorgasm. Fast det brukar inte vara kladdigt, utan mer som vatten, och så kommer det typ ur urinröret.

LisaR:

Och som jag förstår det så "sprutar" fontänorgasmer ut, men de kanske inte gör det om kuken är inne i en samtidigt?

Det beror nog på hur stark orgasmen är, om man spänner sig mycket kan det spruta som faan. Men som du säger, kuken är ju i vägen lite så då rinner det nog mest. Och så behöver det inte komma så mycket heller, det varierar.


   
SvaraCitera

lindblom vet allt [tired]


   
SvaraCitera

Roslagsvatten AB:

på raken? [surprised]

Ney[no-no]


   
SvaraCitera