Aviseringar
Rensa alla

Hur ser ert skrivbord i mobiltelefonen ut?


Ämnesstartare

Posta bilder på era skrivbord på mobilen! Ni får gärna utveckla lite om vilka appar ni har, hur ni organiserat dem och dylikt. Ens appar kan ju faktiskt avslöja ganska mycket om hur man är som person. Jag har exempelvis världshistoriens sämsta lokalsinne, och har hela nio olika appar i mappen "Navigering" på min mobil. Rodnar

image (2).png

Edit: ska tillägga att min bakgrundsbild är på mig och mina två vänner jag lärt känna här i London, när vi var i Edinburgh! På bilden står vi uppe på Arthur's Seat, var en fantastisk utsikt. Har ganska många spel också, de vanligaste jag brukar spela är Wordfeud och The Line. Bland "Mina Filer" har jag i princip bilder, musik, podcasts och sånt. Gillar att fota så därför har jag en egen kategori med lite olika fotoappar. 


Se så, låt mig tjuvkika i era telefoner! 


   
Citera
Ämnesstartare

Screenshot_2014-07-17-14-00-55.png


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Screenshot_2014-07-17-14-05-22.png


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mina fordon?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

onödigt elak:
Mina fordon?

Japp. Användes när jag skulle köpa bil, men inte pallat avinstallera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

image_1.jpgimage_2.jpg


   
SvaraCitera

Screenshot_2014-07-17-14-40-28.png

bakgrunden visar ett nytt konstverk varje dag via en app som heter Muzei. I standradläget är den suddig så man ser ikontext etc tydligare, bilden träder fram när man dubbelklickar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Edinburgh: Muzei

Vad coolt, finns den för iPhone? Kostar den?


   
SvaraCitera

Zymba:

Vad coolt, finns den för iPhone? Kostar den?

Tror inte det. Men den är gratis på Google play 


   
SvaraCitera
reben

Screenshot_2014-07-17-15-00-54.png 
hade sönder skärmen på min nexus så tillbaka till min samsung som inte alls ser cool ut =(


   
SvaraCitera
Åtta

Orkade bara ta screenshot på min primära hemskärm. Har två andra där jag också har saker.

Screenshot_2014-07-17-14-56-23.png


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta: två andra

Vad försöker du dölja? Icke!


   
SvaraCitera

29zzdax.jpg

Såatte har ingen struktur direkt. Spelar aldrig farm heroes saga och beställer inte från onlinepizza så himla ofta (eller?)

Stumbleupon har jag aldrig använt, la till det någon vinkväll.. Och bakgrundsbilden föreställer Robin när vi var på ett ställe förra sommaren


   
SvaraCitera
Åtta

Zymba:

Vad försöker du dölja? Icke!

På ena skärmen har jag en kalender som visar vilka tv-serier som kommer under kommande dagar, och på andra skärmen har jag Reddit News, Feedly, Google+, Skype och Google Keep (där bl.a. min portkod står uppskriven). Pinigt, jag vet. Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har nog äldst lur här. iaf äldst android-version av de som kör android, inte ens UM funkar sedan den "nya" sidan. Rodnar Använder den nästan enbart till att ta emot/ringa samtal och ta emot/skicka sms. 

SC20140717-153858.png


   
SvaraCitera