Aviseringar
Rensa alla

Hur ser ert toalettgolv ut?


har samma golv som s3on, men ingen jävla matta. har inte någon fläck som ser ut som siffran fyra heller. usch.


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

passe:

Någon gul ton, bleknat och blivit missfärgad med åren. Pga snyggt tycker jag samt att väggarna ska ha vitt kakel så tycker att det blir en bra combo

Tror att det blir bra. Skulle nog också passat på att ha mörkt golv i ett badrum om jag fick välja. Där är det lätt att svabba av lätt. Att ha mörkt golv i stora rum däremot, är ett helvete. Då måste man dammsuga varannan dag känns det som. Allt smuts syns 🙁 


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

svefnpurka:
har samma golv som s3on, men ingen jävla matta. har inte någon fläck som ser ut som siffran fyra heller. usch.

Har du jättestädat hemma hos dig? 


   
SvaraCitera
höna

Vitt med grå fog eller vafan d heter. Klinker.


   
SvaraCitera

penja:

Tror att det blir bra. Skulle nog också passat på att ha mörkt golv i ett badrum om jag fick välja. Där är det lätt att svabba av lätt. Att ha mörkt golv i stora rum däremot, är ett helvete. Då måste man dammsuga varannan dag känns det som. Allt smuts syns 🙁 

Jaaa, fast snyggt som fan. Planerade en gång att måla mitt vardagsrumsgolv svart men ja som du säger, minsta lilla jävla korm syns...


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

passe:

Jaaa, fast snyggt som fan. Planerade en gång att måla mitt vardagsrumsgolv svart men ja som du säger, minsta lilla jävla korm syns...

Valde detta golv när jag bytte i sovrummet, istället för ett riktigt mörkt. Detta syns det är så mkt på, men det är fortfarande inte ett ljust golv. Blev nöjd! 

image_53.jpg


   
SvaraCitera

penja:

Valde detta golv när jag bytte i sovrummet, istället för ett riktigt mörkt. Detta syns det är så mkt på, men det är fortfarande inte ett ljust golv. Blev nöjd! image_53.jpg

Mycket snyggt


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

höna:
Vitt med grå fog eller vafan d heter. Klinker.

Aa, fogmassa! Har gått på toa en gång hemma hos dig. Eller två kanske. Eh ja, intressant. 


   
SvaraCitera

penja: Har du jättestädat hemma hos dig? 

nä, har mest damm och silverfiskmat.


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

passe:

Mycket snyggt

Tackar. Hm, ser nu att jag borde orka lyfta upp mina jävla madrasser och rätta till det där... Vad det nu heter. Det vita, skrynkliga. Hur fan ska jag lyckas lyfta två tunga madrasser själv 🙁 


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

svefnpurka:

nä, har mest damm och silverfiskmat.

Mums. Såg två silverfiskar en gång på mitt badrumsgolv. De såg lite vilsna ut. Tyckte lite synd om dem. 


   
SvaraCitera
höna

penja:

Aa, fogmassa! Har gått på toa en gång hemma hos dig. Eller två kanske. Eh ja, intressant. 

Hhahah justee d har du fan.


   
SvaraCitera

Hemma är det nån liknande färg som ditt golv, klinkers 10x10cm typ


   
SvaraCitera

image_232.jpg


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

mrman:
Hemma är det nån liknande färg som ditt golv, klinkers 10x10cm typ

Tror mitt är större. 15 kanske 🙂 mycket viktigt osv. Hur ser era väggar ut där? 


   
SvaraCitera