Aviseringar
Rensa alla

Hur ser ni in?


Ämnesstartare

Feberyra: Alltså det är faktiskt rätt städat, men jag har glömt att ta ut några soppåsar som ligger där och luktar (inte extremt mycket som gamla osköljda mjölk- och gräddpaket har en tendens att göra dock, tänk mer mögligt bröd). I vissa hörn ser det förmodligen ut som om en hoarder har varit i farten, men det är i stort sett positivt och oftast är det typ ett organiserat kaos (klyscha!!!). Det är ganska ödsligt, mest jag själv som tyst lunkar omkring där liksom, men det är ingenting jag tänker på särskilt mycket och det stör mig inte. Jag ser klart ut ur mina fönster mot världen utanför och har börjat luckra upp min mot mig själv riktade svartsyn. Så just nu ser det hyfsat bra ut inuti!

:DD din lurare, du fick alla att vara deep-meta x100 här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total: Varför inte?

Alltså det gör man ju oundvikligen för annars fungerar inte ens vardag och liv någonstans, men betoningen ligger på "bara". Stanna upp ibland och titta inuti är min uppmaning, som grundar sig på visdom och flera års erfarenhet av inåttittande och omkringlallande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka: :DD din lurare, du fick alla att vara deep-meta x100 här.

Tråden är som upplagd för det, ja! Cool


   
SvaraCitera

Feberyra:

Alltså det gör man ju oundvikligen för annars fungerar inte ens vardag och liv någonstans, men betoningen ligger på "bara". Stanna upp ibland och titta inuti är min uppmaning, som grundar sig på visdom och flera års erfarenhet av inåttittande och omkringlallande.

Går hos psykolog. Tänker att det är att titta in. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total: Går hos psykolog. Tänker att det är att titta in.

Det är det helt klart! Det är typ att titta in med hjälp av någon annans ögon. Kanske vad man skulle kunna kalla samsyn?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du glömde hänsyn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

+ åsyn


   
SvaraCitera
reben

kan inte se in ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Feberyra: Är du hemmastadd där inne, eller känner du att något skaver någonstans där i bakhuvudet? Fattas dig eller din insida något eller någon? Skulle man kunna säga att du är tröttsynt?

Är hemmstadd som i alltför van vid det, inte något som inte går att förklara med problem, många fattas min insida, ja det antar jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd syn, ser en varm och glödande sörja som endast med ytterst stor möda kan fokusera och tänka klart. Ingen klarsyn i dag inte.


   
SvaraCitera
Exner

gillar denna tråd


   
SvaraCitera

rörigt. men det är mestandels på grund av mitt arbete som jag inte trivs med eller kan slappna av på. tiden räcker inte till, till att tänka


   
SvaraCitera