Aviseringar
Rensa alla

Hur ser ni på det här?


Ämnesstartare

Jag och några kompisar är ute och har ingen stans att bo förutom i vår bil, vi åker till ett uteställe och "raggar" upp en kvinna, inte snygg eller något, för att fråga om det finns plats hos henne att sova. Du har flickvän/pojkvän och du vet att du inte kommer göra något med någon, bara sova. Är det ok enligt er att gå in till henne och sova om ni bara är där för just det? Eller blir ni förbannade kanske på er partner att han/hon gör detta? Detta är en resa och långt ifrån allas hem ska noteras


   
Citera

nä, hade varit okej för mig om nk gjorde så. litar helt på henne när det gäller sånt, litar ju däremot inte på den eventuella killen.


   
SvaraCitera

Ja det hade vart ok.


   
SvaraCitera

Budolicious:

litar ju däremot inte på den eventuella killen.

Ooh, sexist! (brittiskt uttal) [surprised]


   
SvaraCitera

skallen09:

Är det ok enligt er att gå in till henne och sova om ni bara är där för just det?

Ja? [confused]


   
SvaraCitera

Tickstart:

Ooh, sexist! (brittiskt uttal) [surprised]

Japp, när det kommer till sånt, helt klart : >


   
SvaraCitera

skallen09:

Detta är en resa och långt ifrån allas hem ska noteras

Varför kan ni inte sova i bilden ett tag till då? Låter som en oplanerad resa [shake] Det kanske skulle vara okej men samtidigt så skulle jag nog som tjej tycka att det var lite jobbigt också...


   
SvaraCitera

Suri:

Varför kan ni inte sova i bilden ett tag till då?

för att det är cpjobbigt.


   
SvaraCitera

Suri:

en oplanerad resa [shake]

[blush]


   
SvaraCitera

internet:

för att det är cpjobbigt.

Jo kan säkert förstå det...men iaf...om det inte är planerat rätt får man fan skylla sig lite själv..


   
SvaraCitera

internet:

för att det är cpjobbigt.

Om man har en modern bil ja, då kupén är fylld med plast så man knappt får plats även om den ser stor ut från utsidan [mad]


   
SvaraCitera

Tickstart:

Om man har en modern bil ja, då kupén är fylld med plast så man knappt får plats även om den ser stor ut från utsidan [mad]

om det inte är en likbil [crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy][crazy]

Suri:

Jo kan säkert förstå det...men iaf...om det inte är planerat rätt får man fan skylla sig lite själv..

om man planerar allt så har man ett tråkigt liv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skallen09:

Är det ok enligt er att gå in till henne och sova om ni bara är där för just det? Eller blir ni förbannade kanske på er partner att han/hon gör detta?

Det skulle väl i så fall vara i värsta värsta värsta fallet. Jag själv skulle aldrig i hela mitt liv göra så, för man vet ju inte va killar är kapabla till [rolleyes] om man är där som tjej vill säga. Bli våldtagen eller nått sånt typ hehe

Men det är ju "osmart" i första taget att hamna i sådan situation. Då får man väl skylla sig själv och sova i bilen i alla fall haha [y] Har själv sovit i bilar, fungerar hur bra som helst. Kan bli svinkallt på natten och jättevarmt när man vaknar dock beroende på väder, men det går!


   
SvaraCitera

Daybreak:

Bli våldtagen eller nått sånt typ hehe

fin människosyn


   
SvaraCitera

internet:

om man planerar allt så har man ett tråkigt liv

Nej inte om man bara planerar var man ska sova...eller kanske ha råd att sova nånstans....


   
SvaraCitera