Aviseringar
Rensa alla

hur ser ni tjejer på detta?


Det spelar ingen roll, bara han testat sig innan. Jag menar, det är ju knappast pga antalet sexpartners man blir tillsammans med någon


   
SvaraCitera
Draft

shit jag hade dött av svartsjuka om tjejen jag hittade bara haft one night stands med douches. hade en flickvän en gång i tiden som hade haft flera one night stands som hon blivit tjatad till att ha av halvkriminella douches, och sen hade hon ett 2årigt förhållande med en annan kille, kände bara svartsjuka mot one night standsen. eller vad man ska kalla det


   
SvaraCitera

Nickeloadian:

om ni skulle hitta en ny kille, och han sa att han haft det med många, hur skulle ni reagera då?

Skulle inte reagera särskilt om det inte var ett helt sjukt antal (pga amazing hur man hinner).

Nickeloadian:

hur skulle ni reagera mot den nya killen om han hade ett långt förhållande bakom sig?

Vadå reagera?
Så länge han släppt det så är jag okej med det.


   
SvaraCitera

Draft:

kände bara svartsjuka mot one night standsen. eller vad man ska kalla det

Varför?


   
SvaraCitera
ziiesh

Nickeloadian:

om ni skulle hitta en ny kille, och han sa att han haft det med många, hur skulle ni reagera då?

Har hänt mig flera gånger (inte bara i förhållanden) och enda gången jag över huvud taget brytt mig är första gången det hände för det var en seriös pojkvän och jag hade knappt varit med någon själv och tyckte det var äckligt och jag gillade det inte alls. Nu, 4 år senare, vet jag ju lite mer om livet och om sex och sånt [crazy] och alltså, det viktiga är hygien och att vad vi nu har för relation är en relation på lika villkor och skulle det vara ett förhållande så är otrohet självklart totalt oacceptabelt.
Och det folk säger om att de som legat med många är bättre i sängen behöver inte stämma, även om det i många fall gör det [crazy] Har man legat med många kan man vara för självsäker och tro att samma sak funkar på alla och träffar man då någon det inte funkar med så blir det krassligt. Bland det bästa sex jag haft var med en pojke som legat med typ 3 pers innan mig också 😛 [y]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Är ihop med slampig umare, det som varit jobbigt med det är att vissa här har funnit det mycket roande att berätta för mig att de snuskat med honom (mer eller mindre detaljerat [party]). Vill inte veta sådant [crazy][crazy]

OFTA man vill berätta för ngn att man snuskat med dennes pojkvän..?[tard]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

OFTA man vill berätta för ngn att man snuskat med dennes pojkvän..?

Tydligen okej enligt (vissa) umare, lampan har också varit med om liknande [shake]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Tydligen okej enligt (vissa) umare, lampan har också varit med om liknande [shake]

jätteweird.. jag hade nog mest tyckt att det var pinsamt och ej velat låtsas om det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Då är då, nu är nu.

Men tja, eftersom jag själv är intresserad av giftemål och kids innan 25 tycker jag så klart att killar som visar på att de klarar av/vill ha ett långvarigt förhållande är mest attraktiva...

Vill man bara ligga runt lite själv alt. söker kortvariga/oseriösa förhållanden borde det väl inte spela nån' roll hur många snubben man siktat in sig på för stunden legat med. Amirite?


   
SvaraCitera