Aviseringar
Rensa alla

Hur ser ni ut?#2


Ämnesstartare

HentaiTerrorist:

Kawaii~ ^_^
Jag önskar att min syster fortfarande var liten och snäll... =\

Jag har en till, håller me på den punkten, 14 åriga tjejer är fruktansvärda...

Susuwatari:

Min lillasyster är rarast av alla.
Så det så.

Kommer aldrig att kunna h¨lla med om de... Du kan tycka så.... men inte ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HentaiTerrorist:

Myschly och alla andra suspekta flickor till stalkers

Pfft! Jag skulle aldrig stalka DIG!... (XD XD)

Men vafan hände me förra? grawmp! palla hålla på o bliblablua... nån som orkar fixa åt mig..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wajndags!

"Har skrivit att jag inte gillar dem, dem i regel, dvs merparten" Tjae, du skrev att du HATAR fjortisar, sen skrev du "det här är en fjortis", och däribland hade du väl me typ feminister lr ung vänster?
"inte heller de som är stökiga på demonstrationer och koncerter" Kan du snälla i helvete förklara vad som är en "koncert" och vad som är så jävla fel me en koncert?
"de får va för de rinner av mif som vatten på min Goose" De räcker inte me att skumbanan klagade att du nämner den överallt, jag måste också göra det. Du är som nån jävel som typ går runt på tunnelbanan o säger "Hej, min kuk e 30 cm..." det är ju onödig information men som vissa små fjortisar tänder till på. Kul för dig, du har en jacka du gillar och som du tycker är värd varenda öre som du vet vad det är värt, men satan din jacka nämns lika ofta (Av dig) som jag ser en bild på dig!
"Iofs har alla fördomar 😛 Dom som säger "jag har inga fördomar" ljuger fan :P" Nä men de finns olika fördomar, jag säger inte att "alla asiater är bra på matte" fördomen e bra, men jämför typ "mammor i 30-årsåldern brukar vara snälla" med "alla vänsterpartister har smutsiga kläder o vet inte va hygien e".
"Ja jag kan inte låta bli att se ner på folk som tror på och gör knäppa saker" haha! det var nog det dummaste jag hört. Du kan ju t ex likna hur du gillar din jacka till att en sadomasochist gillar smärta, du kommer säkert på en liknelse 😛
"men mina tankar och åskter kan jag inte rå för" Jo de e ju de du kan! Första steget mot intolerans är att inse att man rätt lätt kan ändra sig. Fixa bara upp i ditt huvud att "Alla invandrare skriker inte" t ex, så e de klart på kanske 1 vecka lr 1 månad... säger INTE att du e rasist, jag tog det enbart som exempel.
"Ingen bryr sig om din fåniga jacka." (susu)
"Ingen bryr sej om din slemmiga tandställning" (frystejp)
Snälla du kom inte o säg att de där va svar på tal? Du sitter o säger "o min jacka hit" o "å min jacka dit"... Du säger att du e stolt över din jacka o att den e värd pengarna, susu säger att hon vill slippa tandställning o att hon ogillar den o de e inte nåt som hon har valt, bara jag som anser att det där var onödigt taskigt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var för övrigt Frystejp som kommenterade min tandställning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaha!

När vi endå ska hålla på å citera folk i ennu en ny tråd så visst:

Citat från myschly i förra tråden:
"Frystejp: Försök o komma på en lösning? Du skriver en jävla massa men inget av det löser egentligen nåt, det eggar snarare bara vidare allt... "

Vad fan gör du nu då? Dom sa till och med förlåt till varandra i den här tråden så kommer du och drar upp allt igen. Jävligt bra gjort, du kunde tagit det när det var mer aktuellt istället för att börja förstöra en ny tråd liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MaCKaN_86:

Den sista va ju finast. du ser inte ut som varken ett troll eller den onda dockan på dessa, men på de förra me de skumma smilet va de i ögonfallande likt....
Tar tillbaka allt dummt..

Susuwatari:

Haha, tack. 🙂
För övrigt blir jag alltid lite Neko när jag har PMS, förlåt om jag sa elaka saker. 😛

Naw vad sött, de blev sams till slut. *Klappar händerna*

Myschly, nödvändigt att ta med sig den gamla låsta tråden till denna nya trevliga tråd? 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frystejp:

Dom sa till och med förlåt till varandra i den här tråden så kommer du och drar upp allt igen.

Precis. Bäst att du lägger ner innan den här tråden också blir låst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myschly:

Har skrivit att jag inte gillar dem, dem i regel, dvs merparten" Tjae, du skrev att du HATAR fjortisar,

Jag uttrycker mig starkt ibland, men nu blandar du ihop meningar och lägger till, så de stämmer inte de du skriver. Det är en klipp å klistra text..

Myschly:

"inte heller de som är stökiga på demonstrationer och koncerter" Kan du snälla i helvete förklara vad som är en "koncert" och vad som är så jävla fel me en koncert?

Jag bli jävligt arg på punkarjäveln som kastade en ölflaska i huvudet på mig och gillanr inte de fulla svartrockarna som surfar i pukliken, äkligt å få dem över sig. En koncert är en föreställning av ett band, de sjunger på scen..

Myschly:

"de får va för de rinner av mif som vatten på min Goose" De räcker inte me att skumbanan klagade att du nämner den överallt, jag måste också göra det.

Jag har nämnt den i två trådar, jävla överklassungar för jag rättade namnet och sa att man ska få ha en om man vill, och i den förra tråden för att ja skojjade. nä jag förstår att alla inte bryr sig om min jacka men du överdriver nog om hur ofta den kommit på tal.

Myschly:

Hej, min kuk e 30 cm..." det är ju onödig information men som vissa små fjortisar tänder till på. Kul för dig, du har en jacka du gillar och som du tycker är värd varenda öre som du vet vad det är värt, men satan din jacka nämns lika ofta (Av dig) som jag ser en bild på dig!

Nej verkligen inte, jag skryter ALDRIG, det behöver ja inte göra... Jag är tvärtom rätt blygsam om mina grejjer och säger aldrig priset mer än till de ja känner bra eller jag vet har mer än råd..

Myschly:

"Iofs har alla fördomar 😛 Dom som säger "jag har inga fördomar" ljuger fan :P"

Det är inte jag som skrivit detta. jag har få fördommar,mina åsikter är baserade på dåliga erfarenheter under upprepade tillfällen under flera år. jag visar det inte utåt men t'nker vad jag vill, vet inte hur många ggr jag skrivit detta. du skulle tro att jag tyckte lika om alla om du träffade mig, men på begäran tömmer jag mina tankar över tangenterna just här.. sluta döm mig.

Myschly:

"Ja jag kan inte låta bli att se ner på folk som tror på och gör knäppa saker"

Nä det går inte att jämföra, läs min text nogrant så du förstår innan du klagar, jag har noga beskrivit vad jag menade...

***********
Ok, jag kan förstå att ni inte tycker som jag. men mitt grundresonemang är detta: De som ställer till det för andra genom att vara stökiga, göra andra illa eller fördärvar för andra. de människorna tycker jag är dumma och ser ner på dem för att de inte respekterar andra människor och behandlar andra illa..
Den andra gruppen jag har svårt för är sådanna som gör en massa saker mot sig själva eller har konstiga saker för sig så att de i den stora massans ögon inte gillas... De människorna krymper sina chanser till bl a karriär, hitta någon att älska (säkert många lika men få av total befolkning) och svårt att bli accepterade av många.. dessa gör de svårt för sig och saknar ett mål som är viktigt för mig och har alltid funnits hos mig. nämligen att ha ett mål och sedan lyckas... dessa tycker jag förstör för sig själv och det i sig är dummt.

Jag vill inte döda alla dessa männoskor, jag tycker bara de är lite dumma och kan i sammband med irritation tycka illa om dem... tyvärr men så känner jag. förstår inte varför de skulle vara svårt att förstå
***********

Myschly:

"men mina tankar och åskter kan jag inte rå för" Jo de e ju de du kan

Jag är inte intollerant, jag ÄR tollerant, att du inte kan förstå de, jag skriver ju upprepade ggr att mina tankar inte märks utåt men jag tänker ofta såhär... Jag tänker inte ändra på mig för jag börgar alltid med att bemöta en människa trevligt, är denne inte trevlig tillbaka eller börgar att vara otrevlig så ä'r jag också det tillbaka...

Myschly:

Ingen bryr sig om din fåniga jacka." (susu)
"Ingen bryr sej om din slemmiga tandställning" (mackan)

Inte jag som skrivit, jag har bara sagt en dumm grejj personligt till henne, möjligen att något annat slunkit ur också men det spelar ingen roll nu... dra inte upp de..

h

Myschly:

Du sitter o säger "o min jacka hit" o "å min jacka dit"... Du säger att du e stolt över din jacka o att den e värd pengarna,

Saken är den att ni andra på forumet nämner jackan hela tiden och sedan så förklara jag eller försvarar mig. jag va ju tom tvungen att förklara mig för att den va i bakrunden på en bild för jag viste ni skulle hoppa på mig å tro ja skryter annars.. det va dessutom inte jag som drog upp jackan från första börgan, iaf vad jag kan minnas... ja jag är glad för min jacka, jag tycker den är fin, jag är inte stolt för det är inte jag som gjort den... lägg ner jacksnacket nu, låt den va de är bara en jacka... fattar inte hur ni kan bry er så mycket om en jacka...

Myschly:

susu säger att hon vill slippa tandställning o att hon ogillar den o de e inte nåt som hon har valt, bara jag som anser att det där var onödigt taskigt?

Jag har också haft tandställning så jag skulle aldrig reta någon för de.... skulle aldrig reta någon över huvud taget mer än i självförsvar efter att denna varit dum mot mig... men sådant som jag själv varit utsatt för eller haft (ex tandställning) sådant kan jag inte reta andra för ju...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


(jag i går)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan ni inte skapa en bråktråd där ni kan bråka?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skumbanan:

Kan ni inte skapa en bråktråd där ni kan bråka?

Jag vill inte bråka mer, men jag har svårt för att låta bli att försvara mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MaCKaN_86:

Jag vill inte bråka mer, men jag har svårt för att låta bli att försvara mig.

Bråk är lätta att skapa men svåra att avsluta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bråk i forum är lätta att avsluta. Man slutar bara diskutera ämnet, det är frivilligt att skriva. Skriv bara inte mer om ämnet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare




   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Såhär såg jag ut för typ ett halvår sen:

http://tinypic.com/oohgx


   
SvaraCitera