Aviseringar
Rensa alla

Hur sinnessjukt är det jag tänder på?


Ämnesstartare

Jag är idag vuxen och oskuld. Oskuld är jag inte för att jag är ful eller osocial, utan helt enkelt för att det inte intresserar mig alls. Jag har då och då varit i situationer som jag tror skulle kunna leda till sex, men jag har bara gått iväg om jag har varit med någon tjej som kommit närmare och närmare när vi har suttit och kyssts. Jag blir inte tänd alls av tanken på samlag.

Vad jag däremot gillar, vad jag tänder på, att bli klämd mellan tjejers ben i en sk "bensax". Här är exempel på vad jag menar:

Desto hårdare desto bättre. Kan även fungera runt halsen tills jag svimmar.

Är jag helt sjuk? Har ni hört talas om detta förut? Hur skulle ni som tjej reagera om er kille, eller en kille ni gillade, bad er om detta?

mvh

OBS ej trolltråd. Helt seriös.


   
Citera

Hallonblommor:

Är jag helt sjuk?

Ja.


   
SvaraCitera

börja träna MMA eller BJJ. Lol.


   
SvaraCitera

Hallonblommor:

trolltråd


   
SvaraCitera

Hallonblommor:

Desto hårdare desto bättre. Kan även fungera runt halsen tills jag svimmar.

Är jag helt sjuk? Har ni hört talas om detta förut? Hur skulle ni som tjej reagera om er kille, eller en kille ni gillade, bad er om detta?

låter helt ok, testa att leta runt lite på sexforum eller i anonser. du kan säkert hitta någon som hade kunnat göra det på dig.
förstår generellt inte varför folk tycker det är så konstigt med fetischer.
jag är väl naiv och tror att folk har större tollerans i detta redan sexuellt präglade samhälle


   
SvaraCitera

Hallonblommor:

Är jag helt sjuk? Har ni hört talas om detta förut? Hur skulle ni som tjej reagera om er kille, eller en kille ni gillade, bad er om detta?

stick o brinn j***vla svinn skulle jag sakt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns säkert många som tänder på det!


   
SvaraCitera

passaro:

börja träna MMA eller BJJ. Lol.

[bigsmile][bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera

nah, bevis på att du valt stark avelsmaskin som kan konkurrera ut rivaliserande grupper etc.


   
SvaraCitera

Skulle inte ha några problem alls så länge bensaxen ledde till någon form av sex.


   
SvaraCitera

skulle inte kunna leva med dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

stick o brinn j***vla svinn skulle jag sakt

Trevligt att du har ett öppet sinne.

enhimmelskdrog:

skulle inte kunna leva med dig

Varför? Du skulle ju kunna få det du gillar i utbytelse.

stereo total:

Skulle inte ha några problem alls så länge bensaxen ledde till någon form av sex.

Det låter sunt.


   
SvaraCitera

Hallonblommor:

Varför? Du skulle ju kunna få det du gillar i utbytelse.

om du inte gillar det du gör är det ganska ovärt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

om du inte gillar det du gör är det ganska ovärt

Måste instämma.

Skulle inte kunna vara med någon som mer eller mindre sympatiknullar mig för att få något annat utav mig.


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Hallonblommor: trolltråd


   
SvaraCitera