Aviseringar
Rensa alla

hur sjuk i huvudet går det bli innan det händer nåt?


Ämnesstartare

innan man tillexempel blir inlåst.
jag är "ganska" knäpp men det har inte hänt nåt för mig än pga det....
försöker vara så mkt sjuk och onormal som jag kan för att det är spännande och jag tycker alla är tråkiga, och ni kan bo på en gata som heter tråkmånsgatan, medans jag gämt gör farliga saker, och riskerar mitt liv . värkligen kämpar för att inte leva i normal mönstret och vara fånge där i.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

När man börjar skada andra blir man nog inlåst
Försöker mest att vara mig själv istället för normal/onormal


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ah vissa är okej att skada, typ om jag skadar en hemlös är det lugnt eller skrattar åt nån töntig människa men man får antagligen inte göra något provocerande mot människor som ärhögre upp i samhället än sig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag borde åtminstone ha fått något varningspoäng. Det är konstigt att det inte har hänt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

att vara sträva efter att vara så onormal som möjligt är ologiskt för en frisk och vettig person . Man behöver intearrow-10x10.png va onormal för ha roligt är ju inte kul och veta att folk ser ner på en för man är en outsider . Ännu värre och mer idiotiskt är det om man vet att an har problem och inte vill bättra sig eller försöka få hjälp , men beror förstås lite på vad man gör och emot andra ^^ 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tydligen är jag mer av en insider då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är väldigt dålig på att bry mig om vad andra tycker om mig.. gör alltid det jag själv vill...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill du bli inlåst??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nietz:
vill du bli inlåst??

vet inte beror på hur det är,men  är inte rädd för det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok men ta hand om dig ennit, gör det, bli inte inlåst fast man är lite knäpp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:
jag borde åtminstone ha fått något varningspoäng. Det är konstigt att det inte har hänt.

ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:

ja

du också. 

de älskar mig 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

du också. 

de älskar mig 🙂

Nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan man ens bli inlåst? Känns som en filmgrej. Verkar nästan lite spännande ibland Rodnar gillar tanken av att fly.


   
SvaraCitera