Aviseringar
Rensa alla

Hur ska en tjej se ut?


Ämnesstartare

Hej! Jag är en mullig tjej som mår otroligt dåligt pga min kropp. Jag är ca. 175 cm och är som sagt kanska mullig. Har blivit mobbad för att jag bär storlek 40 i kläder ist för 36. Min kompis (kille) säger att jag är snygg och ser bra ut eftersom att jag har stora bröst, långa ben, och att det inte gör något att jag har en liten rumpa och stor mage.

Vad tycker ni killar är snyggt? En lite mulligare tjej som ser ut lite som jag eller en pinnsmal modell liknande tjej?

Har försökt att gå ner i vikt och skärt mig men försöker komma över det, men det är sällan killar tittar på mig eftersom att jag inte ser lika smal ut som andra tjejer.


   
Citera
Ämnesetiketter

Låter lättare att ändra sin egen syn på sig själv, än att försöka få resten av världen att tycka om en. Då är det bara en person du ska övertyga. Inte 6 miljarder.


   
SvaraCitera

Var stolt över den du är och skit i vad alla andra tycker och tänker.


   
SvaraCitera

strl 40 är egentligen inte så stort.


   
SvaraCitera

40 är inte stort, som sagt. Har ofta strl 40 och är mycket kortare än vad du är. Ser inte mig själv som speciellt mullig någonstans.


   
SvaraCitera

tror att killar tycker olika men att dom flesta inte gillar när tjejer skär sig, så ja, att sluta skära sig kan vara bra[smile]


   
SvaraCitera
KoerV

Du är snygg.


   
SvaraCitera
ohjens

175 cm lång: min drömlängd. stora bröst och långa ben är ju skitsnyggt! storlek 40 är väl alldeles perfekt?


   
SvaraCitera

tycker det är snyggast med smala pojkflickor. eller punkare, emos och popare[blush]


   
SvaraCitera

Finns inget ska, inget rätt eller fel. Synd bara att det är så lätt att hitta brister hos sig själv! Men det spelar inte så stor roll hur du ser ut, det som spelar roll är hur du beter dig. Är du snäll och omtänksam och har lätt till skratt så är du sjukt charmig och älskvärd oavsett hur du ser ut.

Och det du beskriver låter inte som något konstigt, helt normalt. Likt mig, och jag är snygg [party]


   
SvaraCitera