Aviseringar
Rensa alla

Hur ska en tjej vara?


Ämnesstartare

HEJ ALLA SÖTA KILLAR DÄRUTE [bigsmile] eller ska man säga MÄN?

beskriv den perfekta tjejen för er..
lite smått mullig? smal? ögonfärg? hår? personlighet?

[y]


   
Citera
Ämnesetiketter

kåt, glad och tacksam.


   
SvaraCitera

Öppensinnad, lagom dekadent, impulsiv, individualistisk och inte alltför grund skalle


   
SvaraCitera

Som hon vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Impulsig, ganska spontan, retsam, rolig(humoristisk), empatisk o omtänksam. Sen föredrar jag om hon är lång, men det spelar inte så stor roll, långt som kort hår med rak lugg(de e sexigt) liiite mullig till mullig, Inte "pinnben". Sen ska ju hon älska att ha sex, de e viktigt för mig


   
SvaraCitera

Såsom hon önskar vara.


   
SvaraCitera

as she wants


   
SvaraCitera
Åtta

Lydig, bredhöftad och duktig på att laga mat, städa, tvätta och diska.


   
SvaraCitera

en tunn liten varelse som gillar mig


   
SvaraCitera

Hon skall vara en såndäringa fallfruktsvegan.


   
SvaraCitera

Åtta:

bredhöftad

Åtta:

duktig på att laga mat

[sad]


   
SvaraCitera

Något kortare än mig (1.70 kanske) sen ska hon ha ett sinne för humor och gillar Datorer (jag kommer dö oskuld :P) lite mullig måste hon vara, man vill ju inte ha ett benigt vrak. Hon måste vara självsäker och ganska spontan i sina handlingar. hon SKALL gilla mys pys och att bedriva otukt =D
långt till tjej kort går (axel längd) och antingen rak lugg eller otroligt vakra långa lockar. (får ju nästan ståfräs nu ju) och hon ska ha en liten solbränna, int grov.

Nä nu måste man fan daska lit balle, satan va kåt man blev


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hah tack för era svar [bigsmile] spännande att läsa. MEN vad tycker ni? HUR ÄR MULLIG? jag är 173 cm lång och väger 74 kg. Lite större lår, lite små tjock mage men ändå väldigt platt o vältränad (är vältränad). Lite större rumpa osv.


   
SvaraCitera

PetraPott:

HEJ ALLA SÖTA KILLAR DÄRUTE

jag är inte söt!! Inte vet jag, för verkar det som att dom ska vara taskiga och ful i munnen mot mig.. Så det tkr jag om tjejer.... 10 stycken tjejer har sagt dumma saker om mig, senast IDAG!! Så sånt får jag höra daglige, Men det är lugnt tjejer, jag klarar av att höra att jag är Dryg, Störd osv... Det är bra att höra, så att man vet ist för att ni bara inte går runt och är tyst om det, Vet man det så äre bra.. Då vet man också att man inte ska satsa på ngn tjej!! Annrs går man och satsar och blir besviken för att man inte lyckas!!!

Men annars för mig då, hur dom ska vara: Trevlig och rolig att ha att göra med (ingen verkar varad et mot mig), Inte llt för spinkig, men lagom, Inte spec rund heller.. ja, vad har man mer att berätta,rakad fitta helst, men pyttelite hår går också bra men inte överdrivet, helst rakad! det är vad jag ÖNSKAR, men sen vad som händer är bara att se. Jag tror inte att jag träffar ngn iaf..


   
SvaraCitera

Glad, smart men ändå under min nivå, sexig utan att framstå som "ludrig", skrattar underdånigt åt mina skämt. Rödhårig.


   
SvaraCitera