Forumet - Hur ska en tjej vara?

Hur ska en tjej vara?

1757 0 68
Okej, hur ska en tjej vara/se ut? Vill imponera på en kille i min klass, och jag vill veta exakt vad jag ska ha på mig, hur mitt hår ska vara och hur jag ska vara sminkad?
Snälla, ge bara seriösa svar. Ni som går in här för att driva har bara inget liv.. Så seriösa svar tack!

Spana också in:

Skippa foundation om den är mer än 2 nyanser för mörk för din riktiga hudfärg. Ha inte ljus foundation på läpparna. Ha inte idomin på läpparna. Var inte fjollig.

OCH JA, ATT DU SKA VARA DIG SJÄLV ÄR DET BÄSTA TIPSET. Om du har en totalt rutten personlighet så kan du istället låtsas vara snäll, rolig och trevlig. Dryg = fel, såvida du inte försöker ragga upp en stilig cynisk liten 94a.

Men å andra sidan kommer du få en ganska kärlekslös framtid om du tror att det viktiga sitter i vad du har för smink och kläder. Killen ska väl älska dig när du är osminkad och naken också, hm?!
drgibson:

Vad skulle ni vela att en tjej hade, hur skulle de se ut?

Och du är i dum i huvudet om du tror att alla har samma smak. Vi kan väl inte veta vad killen vars uppmärksamhet du försöker (med kläder och smink! [y]) locka till dig har för smak, eller?

Jeez, varför tänker inte folk längre än vad näsan räcker? [cry]