Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag attrahera tjejer med min gitarr?


Ämnesstartare

Jag har spelat akustisk gitarr i ett bra antal år runt 8st ca. Jag är också väldigt sugen på ett förhållande med en mysig tjej, det skulle verkligen betyda mycket för mig då jag för det mesta inte är så social. Jag misslyckades med en brud för ett tag sedan och bestämde mig för att göra det på ett annat sätt, vill pröva liksom! Jag hade tänkt att typ att spela in mina låtar och idéer på datorn och lägga upp det på youtube och facebook. Alltså jag vill inte typ hitta en tjej den vanliga vägen utan då kan jag skippa hela idéen så har någon ett förslag hur jag  kan nå ut till (allmänheten) eller få tjejer att lägga märke till mig?


   
Citera

Heeeej cool-smiley.gif + random passande samtalsämne. Med din akustiska gitarr kan det ju inte gå fel.


   
SvaraCitera

asså gå fram till dem och spela gitarr skitsnabbt och fråga om de är sugna på att få ett sånt supersnabt finger i deras fittah :- P

annars kan du typ skaffa justin bieberfrilla och sjunga boyfriend och säga att du kan bli deras boyfriend :- P


   
SvaraCitera

kom igen alla rösta ned burgers förslag han e fan sämst!!!! kan inget om o knulla bitchez 😛


   
SvaraCitera

ett seriöst tips sluta försöka få hennes uppmärksamhet... sluta försöka ha ett förhållande med en mysig tjej... sluta bry dig om vad andra tycker om dig... bara gå snacka med nån utan att förvänta att de ska ge tillbaks nåt liks :- P sen går du in för the kill om det känns rätt liks :- P


   
SvaraCitera

det går nog inte


   
SvaraCitera

Man vill inte ha ett förhållande med en akustisk gitarr utan med en människa, uh. Du kan ju börja med att sluta förlita dig på ditt instrument och även sluta leta efter en "mysig tjej", du hittar någon när du hittar någon och det på grund av din personlighet och inte på grund av din gitarr.


   
SvaraCitera
Yaren

Om du är grym och lirar Thin Lizzy och även elgitarr och lead kan du lätt få mitt intresse i alla fall 😉


   
SvaraCitera

Lol var bara dig själv och sluta att mesa dig omkring. Tjejer letar inte efter fåniga typer som leker sig, utan efter killar med ett hjärta av guld och som vågar att visa sitt riktiga "jag", vilket jag tror att du säkerligen kan. Själv så spelar jag piano i snart nästan 14 år, och att haffa på någon genom ett instrument är väldigt lågt. Allt jag hade att säga om det. 


   
SvaraCitera

dör


   
SvaraCitera

Spela hela tiden och hoppas på att någon gillar det alt på en döv tjej


   
SvaraCitera