Aviseringar
Rensa alla

hur ska jag bära mig åt?


Ämnesstartare

jag lyckades till slut få tag i en tjej nu i veckan, på krogen...

ehh hon var på som fan vi bytte nr och så har snackat lite...men kan inte koppla om hon är som alla andra (dissig) eller om det kanske finns hopp om intresse bara jag kämpar lite

har smsat och så, hon svarar sent och oftast väldigt väldigt kortfattat, smileys och så nej jag dömer inte en person genom sms

poängen är, jag vill veta om det är värt att fortsätta och om det kan finnas en chans eller om hon är som alla andra (som iofs är totaldissiga) och om det bara är för mig att odla några bollar och gå vidare...känns som det här händer för ofta


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

föreslå att ni ska ses igen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

föreslå att ni ska ses igen

OCH OLLA HENNE I PANNAN WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

odla några bollar och gå vidare

bollar=barn???
odla=olla?? och i det fallet är väl bollar=bröst (pga tror ej att du vill olla på barn)


   
SvaraCitera

Majoriteten av krogfolket är typ psykopater, haha. Var lite chillad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

bollar=barn???

nää asså av amerikanska uttrycket "grow some balls"

soundsystem:

Majoriteten av krogfolket är typ psykopater, haha. Var lite chillad.

jag vet man ska ta det lugnt med dom man träffar när man är lite halvnykter, men den här gången var det nånting extra, och jag har tänkt på henne en hel del bara under de här dagarna...men det är så svårt...vet ju hur dissiga tjejer är och som jag nämnt tidigare...alla jävla spel som jag inte kan spela


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

nää asså av amerikanska uttrycket "grow some balls"

ahaaa då är jag med på tåg1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

ahaaa då är jag med på tåg1

Har stört mig EXTREMT mycket på din profilbild ett tag, bara så du vet [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera

isola:

"

vad är det där ens...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

vad är det där ens...

helga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du verkligen är intresserad och tror att det kan bli mer än vänskap så tycker jag absolut att du ska ge det en chans och försöka kämpa mer. Tycker snarare du odlar bollar genom att visa intresse än att bara gå vidare - på så sätt fegar du ju i princip ur, eller hur?

Hm hur som helst så säger jag go for it! Hoppas det går finfint, lycka till [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

åh jag gillar den där bilden, fin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wäääääää inget svar! den är ju kul, fredag kväll och jag har ingen date och kan inte dra ut på krogen och haffa guzz heller[sad]


   
SvaraCitera