Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag få honom..?


Hur ska jag få en 30 årig kille att gilla mej? Jag är 18 år och helt jävla seriös.


   
Citera

Panini:

Hur ska jag få en 30 årig kille att gilla mej? Jag är 18 år och helt jävla seriös.

[surprised]

lärare? [rolleyes]


   
SvaraCitera

Räcker det inte att du är 18 är något fel eller så är han inte tillräckligt gubbsjuk ännu.


   
SvaraCitera

elpedroo:

lärare?

Nej faktiskt inte, vakt på krogen..(=


   
SvaraCitera

oggelgoggel:

Räcker det inte att du är 18 är något fel eller så är han inte tillräckligt gubbsjuk ännu.

Hehe, hmm om han inte redan har flickvän barn osv..vilket jag inte vet:P


   
SvaraCitera

Panini:

Nej faktiskt inte, vakt på krogen..(=

[bigsmile]

[zzz] undra varför du vill ha han[bigcheers]


   
SvaraCitera

elpedroo:

undra varför du vill ha han

haha neej det är ingen såånt:D jag tycker han e skiitsöt och verkar va en väldit snäll å mysig person:)


   
SvaraCitera

Panini:

haha neej det är ingen såånt

[zzz]

ooooooooooooooooooooooch grisar kan flyga


   
SvaraCitera

elpedroo:

ooooooooooooooooooooooch grisar kan flyga

men dumma dej;>
😀


   
SvaraCitera

halåååjj, lite hjälp här tack?;D


   
SvaraCitera

Prata med honom? Fråga när han slutar jobba (antar att han inte kan göra så mycket på arbetstid) och om han är en hederlig människa så får du säkert veta ganska fort om han har tjej/gift (barn) redan.
Annars ere bara att köra, att du är 18 blir nog bara stort plus!


   
SvaraCitera

men ånej, du igen!? Eller... ännu en som fallit för krogvakter? Han vill inte ha tjejer som stöter på honom utanför krogen, get it.


   
SvaraCitera

Var grown up, klä dig till din fördel, typ visa delar som en kvinna i 30-årsåldern bara kan drömma om - men fortfarande softisikerad klädsel. Var social och prata om hans jobb.

Jag vet inget om hur bra det skulle funka, men det känns bra. Så skulle jag gjort. Haha.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera