Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag få honom ?


Ämnesstartare

Jag gillar en kille sjukt mycket. Vi strulade på en fest för ett bra jävla tag sedan. Men jag har inte kunnat sluta tänka på honom. Vi brukar få ögonkontakt när vi går förbi varandra. Men jag vågar inte ta kontakt med honom. Jag vet att jag är feg. Jag vågar inte ens adda honom få fb. Men jag vet liksom inte vad jag ska skriva till honom. Ska man fråga ut honom eller vad fan ska man göra? Snälla svara!


   
Citera

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera

Har han ej tagit kontakt med dig så finns det inget intresse [sad][sad][sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men han verkar var skit blyg så han kanske inte är en sån som tar kontakt liksom ....


   
SvaraCitera

Nadizz:

Men han verkar var skit blyg så han kanske inte är en sån som tar kontakt liksom ....

Men är man blyg om man strular asap? i don't think so.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JO om man har druckit ( vilket vi båda hade) så vågar man


   
SvaraCitera

Nadizz:

JO om man har druckit ( vilket vi båda hade) så vågar man

ok. bra start på en relation..

get over him.


   
SvaraCitera

säg hej bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej jag ska väl följa ditt råd att sluta tänka på honom. Men det är väl många som har börjat sin relation med ett oskyldigt strul?


   
SvaraCitera

Renesmee:

Har han ej tagit kontakt med dig så finns det inget intresse

fast hon är ju intresserad och har ändå inte tagit kontakt med honom...


   
SvaraCitera

Adda honom på fb, men fråga inte ut honom. 🙂 Jag skulle själv tycka att det var obehagligt med korsförhör, så stryk det direkt. Du kan ju skriva till honom och fråga hur han mår, sen kan ni gå vidare därifrån.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nadizz:

Jag vågar inte ens adda honom få fb.

Isabel:

Adda honom på fb

Håller med Isabel, börja med att adda honom på fb. Vet inte hur ofta han är inne men misstänker att du förmodligen har lite mer koll, har han inte accepterat inom en viss tid så är han nog inte intresserad.[n]


   
SvaraCitera

Hej.Liknande sak hände mig i höstas, strulade med en tjej som går på samma gymnasie som mig fast en klass under i samma inriktning, jag var intresserad av henne för hon va söt och verkade trevlig och så. Dagen efter så adda hon mig på fb vilket jag tyckte var helt ok och skönt eftersom jag själv var för blyg. Jag vågade inte skriva till henne dock och efter en vecka var det faktiskt hon som skrev till mig och jag blev väldigt glad och vi snackade en del, i skolan dock så vågade jag inte gå fram och prata och det vågade inte hon heller som det verkade. Till slut tog det för lång tid och det var bara att glömma skiten.. [n] Iaf så kan du nog ge dig på att killen är blyg och kanske själv inte vågar ta steg, men som tidigare sagt, adda han på facebook, möter du honom i korridoren; försök få ögonkontakt och säg "hej" och ge han ett litet leende om möjligt, försök se glad ut iaf så att det inte blir lika stelt. Samt pröva att kommentera ett av hans logginlägg på fb och sen starta en chat med han utifrån det så ni har något att prata om [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har addat honom nu och han har acceptera 😀 förstår inte varför jag inte vågat göra det tidigare! Men nu är det bara att vänta tills han än inne så ska jag skriva till honom på chatten 😀


   
SvaraCitera
njsbo

Hur har det gått? [crazy] vet att folk kmr tycka att det var onödigt av mig att ta upp tråden men eftersom jag är så feg själv vill jag se om TS lyckades bli av med sin feghet [y]


   
SvaraCitera