Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag få honom att förstå?


Jag tyckte Kablash_ hade ett bra tips..


   
SvaraCitera

att bara säga "hej" funkar ju, framförallt på idrottsdagar eller nåt sånt, då alla är lite mer avslappnade.


   
SvaraCitera

fistforfight:

Jag trodde du typ ryckte dem i flätorna och skamset sprang iväg...

Ey! [mad] i know how to say "hi", everything else.... i suck at [no-no]


   
SvaraCitera

Maxwinner:

Ey! [mad] i know how to say "hi", everything else.... i suck at [no-no]

Okej! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

hej, skulle jag kunna få din msn/telefonnummer"

Tror du inte att han tycker att det är lite konstigt att en tjej som han inte känner överhuvudtaget frågar om msn/nr? Känns som att jag bara skulle göra bort mig totaalt.. Haha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maxwinner:

att bara säga "hej" funkar ju, framförallt på idrottsdagar eller nåt sånt, då alla är lite mer avslappnade.

Skulle nog fungera! Fast eftersom vi aldrig har sånt så är det nog ganska kört..


   
SvaraCitera

luaa:

Skulle nog fungera! Fast eftersom vi aldrig har sånt så är det nog ganska kört..

go for it ändå, försök att säga något när han är i närheten så det kan lindas in till en kortvarig konversation, sen börjar ni heja på varann i korridoren och inom en vecka ryker kläderna och du blir gravid...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maxwinner:

go for it ändå, försök att säga något när han är i närheten så det kan lindas in till en kortvarig konversation, sen börjar ni heja på varann i korridoren och inom en vecka ryker kläderna och du blir gravid...

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Börja bara snacka. Kommentera något i er omgivning när han står bredvid.


   
SvaraCitera

roughtrade:

Börja bara snacka. Kommentera något i er omgivning när han står bredvid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

roughtrade:

Börja bara snacka. Kommentera något i er omgivning när han står bredvid.

Mm, den skulle också fungera utan att man skulle låta psykad, tack 🙂 Det gäller ju bara att han är ensam utan hela hans kompisgäng..


   
SvaraCitera

luaa:

Tror du inte att han tycker att det är lite konstigt att en tjej som han inte känner överhuvudtaget frågar om msn/nr? Känns som att jag bara skulle göra bort mig totaalt.. Haha.

Nej de tror jag inte 🙂


   
SvaraCitera

luaa:

Tror du inte att han tycker att det är lite konstigt att en tjej som han inte känner överhuvudtaget frågar om msn/nr? Känns som att jag bara skulle göra bort mig totaalt.. Haha.

Skojjar du? skulle en snubbe, särskilt en som går i en klass under dig tycka att du gör bort dig totalt, för en sån sak? [tard]
Nejnej. Jag skulle tycka att det var skönt och kul om nån frågade om min msn och grejjer, spelar ingen roll om det är tjej eller kille.

luaa:

Mm, den skulle också fungera utan att man skulle låta psykad, tack 🙂 Det gäller ju bara att han är ensam utan hela hans kompisgäng..

Trodde jag aldrig att jag skulle höra från en tjej [rolleyes]


   
SvaraCitera

luaa:

Gymnasieålder

Säg hej, sen kör du där ifrån. borde inte vara svårt


   
SvaraCitera
Hando

fistforfight:

Gå fram och kommentera nånting då bara...

"Hej, vilken ful tröja du har, kan jag få din msn eller?[smile]"
Typ något sånt eller?[bigsmile]


   
SvaraCitera